Knižní přání #40

září 05, 2015

 
Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.
 

Pátá vlna | Goodreads
 
Po první vlně zůstala pouze tma. Druhé vlně unikli jen ti šťastnější. A třetí vlnu přežili ti, kterým štěstí uniklo. Po čtvrté vlně platí jediné pravidlo: nevěř nikomu. Teď se blíží vlna pátá a po opuštěné dálnici prchá Cassie před Jinými, bytostmi, které jako lidé pouze vypadají. Jiní se potulují krajinou a zabíjejí na potkání; rozprášili poslední přeživší pozemšťany. Cassie věří tomu, že kdo zůstane sám, ten přežije. Pak se však setká s okouzlujícím a tajemným Evanem Walkerem, jenž je možná jedinou Cassiinou nadějí na záchranu jejího bratra – nebo dokonce jí samotné. Cassie si musí vybrat: mezi důvěrou a beznadějí, mezi vzdorem a kapitulací, mezi životem a smrtí. Vzdát se, nebo se sebrat a jít dál. (Goodreads)
 
O knize Pátá vlna jsem již slyšela, mnoho čtenářů si ji vychvalují až do nebes, ale já ji ještě nečetla. Nějak jsem se k ní nedostala, mám spoustu knih, co bych si ráda přečetla dřív, to určitě znáte, ale poté, co jsem se dozvěděla, že kniha dostane filmové zpracovaní, začala jsem se zajímat. Herecké obsazení vypadá opravdu dobře a to skvělé hodnocení, co kniha má, je jen další bonus. Už bych se tedy po té knize měla poohlédnou, hlavně dřív, než bude film.
 
The Siren | Goodreads
 
Dívka s tajemstvím.
Chlapec jejích snů.
Oceán mezi nimi.
 
Před lety byla Kahlen zachráněna od utonutí v oceánu. Aby splatila své dluhy, musí sloužit jako Siréna a používat svůj hlas k lákaní nespočet cizinců na smrt. Ačkoli může jedno slovo Kahlen zabít, nemůže odolat trávit své dny na zemi, sledoval obyčejné lidi a toužit po dni, kdy se bude moci mluvit a smát se a znovu žít svobodně mezi nimi. Kahlen touží rezignovat na dokončení větu o samotě...dokud nepotkala Akinliho. Hezký, starostlivý a laskavý, Akinli je všechno o čem se Kahlen ani nesnilo. Zamilovat se do člověka porušuje pravidla oceánu. Ale poprvé v životě z následujících pravidel, Kahlen je odhodlána následovat své srdce. (Goodreads, můj překlad)

Další kniha od autorky Selekce? A ještě k tomu samostatná kniha, u které nehrozí, že bude mít další milion dílů? Zázrak! A ještě k tomu se jedná o příběh sirén. Já tedy nejsem fanoušek sirén, od té doby, co jsem četla knížku Volání sirény od české autorky, ale na tuto knihu jsem velmi zvědavá. A ano, může za to taky ta obálka, naprosto dokonalá obálka! Kniha sice vyjde až v lednu příští rok, ale už teď ji mám na svém seznamu knih, co si jednoznačně musím pořídit a přečíst.
 
Sága Stmívání: Oficiální ilustrovaný průvodce | Goodreads
 
Všechny dílky skládačky konečně zapadají do sebe… V roce 2005 se čtenářům představili Bella Swanová a Edward Cullen a zrodil se celosvětový fenomén.Od té doby četly tuto úchvatnou upíří milostnou ságu miliony čtenářů. Nyní Stephenie Meyerová sama poprvé odhaluje tajemství ságy a zveřejňuje další exkluzivní materiály ze svého archivu, včetně profilů postav, rodokmenů, map, odkazů a vysvětlivek. Tento jediný oficiální průvodce poskytne díky téměř stovce barevných ilustrací a fotografií čtenářům zcela nový pohled na ságu Stmívání, od Bellina prvního dne ve Forks až po strhující závěr knihy Rozbřesk. (Goodreads)

Tak už i Stmívání se dostalo do mých Knižních přání, neboli knih, co bych si ráda co nejdříve přečetla. Dobře, není to Stmívání jako ty knihy, ale pouze ilustrovaný průvodce. Navštívila jsem v Lípě něco jako levné knihy, a tato kniha tam byla za 39,-. Za takovou cenu jsem ji tam prostě nemohla nechat. Pokud se mi kniha nebude líbit, tak se na ni můžete těšit v soutěži, která snad bude brzo.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide