Knižní chvilky #7

září 11, 2015


Nestíhám psát recenze ani číst, jelikož se učím na maturitu - už jsme začali psát písemky - takže se učím a připravuji si odpovědi na další otázky. Recenze zkusím dohonit o víkendu, ale pro teď tu pro vás mám nové Knižní chvilky. Zase jsou spíš trošku starší, ale nevadí. :-)


Před začátkem školy, poslední prázdninový týden, jsem zajela do Lípy. Jen tak se podívat, co se tam děje, a jaké mají v knihkupectví nové knihy. Celkově za ten týden jsem tam byla dvakrát. Vyzvednout si objednané knihy ve slevě a po druhé, to až příště. Byla jsem navštívit všechna tři knihkupectví, a pak jsem navštívila v Andy papírnictví a elektro, prodejnu telefonů. Brácha si v té době nějaký sháněl, tak jsem mu chtěla poradit, ale asi jsem na tohle jelito. A z papírnictví jsem si odnesla opravdu krásné desky se slony! Až tam pojedu znova, tak si mrknu po dalších. :-D


A jaké knihy jsem si odnesla? Už v červenci jsem si tam nějaké objednávala, ale cestu do Lípy jsem měla až v srpnu, takže až teprve v srpnu jsem si je byla vyzvednout. Možná už jste je viděli v Měsíční chvástačce za srpen, možná ne - Moře klidu, Dech, Muž jménem Ove, Vampýrská akademie a Tweety s city.


A jak jsem trávila prázdniny? Doma, v posteli, obklopená knihami a s dobrým seriálem, Switched at Birth, který v překladu zní Záměna. Ten seriál mě o prázdninách tak bavil, ale teď, teď už ani moc ne, nestíhám. A knihy? Sešlo se mi tu spousta knih, jak vidíte, ale z té kupy jsem přečetla zatím jen tři knihy, to je slabota. Ale bude se snažit knihy přečíst, co nejdřív a vy se brzy můžete těšit na recenze knih Literární spolek Laury Sněžné a Ztráty a nálezy. :-)


Ale kromě blogu a cestování, jsem ještě mamce pomáhala tvořit origami květinu. Už delší dobu společně s mamkou tvořím tyto kytky, ale pak jsme obě představili, a taky jsem se od ní naučila pletení na svou semestrální práci - lampu. Tuhle květinu měla mamka pro nějakou svou kolegyni v práci, a když mi vyprávěla, jak ji chtěli i ostatní, prostě jsem se nechala ukecat a začala mamce pomáhat znovu. :-)

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Jen se hezky uč a budu ti držet palce ať ti to dobře dopadne :3 mě teď čeká nástup na vysokou, docela se bojím ekonomiky, protože tu fakt nemám ráda a nelezla mi nikdy do hlavy... a budeme tam dělat nějaký projekty atak.. tak snad na tom nevyhořím...
    A ta origami kytka je boží *__*
    Jinak taky se teď chystám v sobotu po imatrikulaci do knihkupectví a jako jediný úlovek vidím poslední díl selekce ať konečně vím jak to dopadne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Učím, učím..:D Konstrukce a technologie mi brzy zaplní tak hlavu, že mi brzo vybuchne..:D Na jakou vysokou jdeš, pokud se můžu zeptat?..:D Já bych teda na ekonomiku neměla, za to tě teda obdivuju, a držím ti s ní palce..:D Ta kytka je opravdu skvělá, nejen na výstavu někde doma, ale taky jako dárek..:D Třetí díl Selekce ti velmi závidím..:D Sice vím, jak to dopadne - spoilery everywhere! - ale i tak bych si ji brzo chtěla přečíst. Ale to se prvně musím dostat ke druhému dílu..:D

      Vymazat
  2. áále nevybouchne neboj, když mě nevybouchla z biologie a člověk a prostředí a taky technologie tak to přežiješ aj ty :3
    Jdu na Fakultu aplikované informatiky, jsem zvědavá jestli to vůbec zvládnu :D naštěstí jen jednou týdně, ale hned tři hodiny po sobě od 3 do 7... ale tak zatím je teď první týden a teď nás první hodnu po 20 minutách pustil hned domů, tak jsem zašitá v knihovně a čekám na 12 hodin, kdy začne další hodina, ale doufám, že nás taky hned pustí domů. Ne že bych měla co dělat, ale tak... ještě bych si tenhle týden dáchla a psychicky se připravila pořádně :D
    Já naštěstí žádný spoiler neviděla, takže vůbec nemám tucha jak by to mohlo dopadnout, ale fakt moc se těším :( Tak musím pak spěchat domů a dočíst Pod nekonečnou oblohou abych se do toho mohla pustit! XD Na to jak mě první díl nebavil tak druhý mě dostal a snad třetí bude to samé co druhý jinak jestli mě zklame tak si asi hodím mašli :D :(

    PS: pardon za takový dlouho spam :/

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide