Knižní chvilky #6

září 03, 2015


Po dlouhé době další Knižní chvilky. Jsem s nimi opravdu šíleně pozadu, ale snažím se je dopisovat, přísahám! Školní rok teprve začal, a já už bych chtěla prázdniny. Skočit zpátky do minulosti, do té doby, kdy jsem nemusela vstávat do školy. Ach jo, chci tu dobu zpátky. Ještě, že na ni mám pěkné vzpomínky a také fotky. :-)


Vzpomínáte si, jak první dva týdny  v srpnu bylo šílené vedro? Málem jsem se z něho roztekla! Ale samozřejmě ne doslova. Během toho pařáku, jsem se několikrát nechala svou mamkou zlákat a šli jsme na koupaliště. A samozřejmě, jsem s sebou vzala i knížky. :-)


Železná zkouška. Ta knížka má tak úžasnou obálku, kterou si prostě tisíckrát budu fotit. Tomu nezabráníte. Zatím jsem se do knihy ještě nepustila, ale četla jsem si anotaci, po několikáté, a poněkolikáté si říkám, že mi to šíleně připomíná Harryho Pottera. Já jsem Harryho ještě nečetla - neukamenujte mě, já za to nemůžu! - takže doufám, že tohle nebude taková jeho napodobenina. Snad to bude skvělé, už jen ta obálka a hodnocení, musí to být! A Literární spolek Laury Sněžné. Ze začátku mne kniha ohromně bavila, ale teď jsem se zasekla. Musím se rychle tou částí prokousat, jednoduše musím!


Má nejoblíbenější fotka z koupaliště. Jelikož je na našem koupališti fakt hrozná voda, už si netroufám do ni vlézt celá, ale tak nohy. A co to mám za knížku? Během prázdnin jsem navázala novou spolupráci a dostala na recenzi právě knihu Železná zkouška a Hrej vabank. A právě kniha Hrej vabank je na té fotce. Netuším jestli tam nejsou spoilery na knihu, takže zvětšit fotku na vlastní nebezpečí. :-)


A ještě jednou. Po prvním dnu na koupališti jsem to pěkně schytala, nevím jestli to poznáte na fotce, ale mám nádherně spálené nohy. Teď už je to mnohem lepší, spíše úplně. A jak vidíte, stále čtu Hrej vabank. Naprosto úžasná knížka. Sice na třetí díl o Abbi a Blakeovi neměl, ale i tak to nebylo špatné. Nyní už recenzi na knihu naleznete na blogu. Škoda, že je to poslední díl ze série. Opravdu mě tato série bavila. :-)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Pěkné fotky! Železnou zkoušku si chci taky přečíst a strašně se na to těším a stejně jako ty, mám strach, že to bude napodobenina Harryho. Ale risknu to. Hlavně kvůli tomu, kdo to napsal :D Hrej vabank jsem ještě nečetla, ale sérii Game mám moc ráda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju...:D Do Železné zkoušky se brzy pustím, hned jak dočtu Ztráty a nálezy. Už jen podle té anotace to trošku vypadá na napodobeninu, ale tak doufám, že mě to nějak překvapí...:D A Hrej vabank je vážně pěkná knížka, taková oddechovka, stejně jako celá série, určitě se ti bude líbit...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide