Kindletime #31

září 27, 2015


Autorkou toho projektu je Teresinha,
Úkolem tohoto projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.


Pozdě ale přece, e-kniha One More Chance. Kdo četl moji recenzi na knihu - zde (jen varování, obsahuje spoilery na první díl, takže kdo ho nečetl, čtení této recenze je jen na vlastní nebezpečí!), tak ví, že jsem původně knihu četla ve fanpřekladu, ale chyběly mu čtyři kapitoly, ty nejdůležitější čtyři kapitoly! Z toho důvodu jsem si musela okamžitě sehnat knihu, abych věděla jak to dopadne. Bála jsem se smutného konce, ale nakonec to přeci jen dopadlo dobře. Hm, teď přemýšlím, zde se nepustím ještě do prvního dílu v angličtině. Abbi píše jednoduchou angličtinou, takže bych knihu přelouskala za pár dní, a zároveň měla kompletní sérii o Harlow a Grantovi. Ještě nad tím budu uvažovat.

Další mou novinkou, je e-kniha Love, in English. Na tuto knihu jsem poprvé narazila na jednom blogu, co se věnuje fanpřekladům. Nenechte se zmýlit, ještě ji tam nepřeložili, jen ji plánovali někdy přeložit. Do dnes jsem se fanpřekladu, či oznámení, že kniha vyjde v češtině nedočkala, takže když jsem opět, po nějaké té době, viděla obálku knihy, řekla jsem si, že nastal čas si ji již konečně přečíst, v angličtině. Sice mi to bude trvat než se k ní prokousám - přeci jen radši čtu knihy v češtině, ale co na to říct, nešlo odolat.
 
A poslední e-knihou tohoto týdne - jo trošku jsem se zase plácla přes kapsu a zajistila si další kupu e-knih v angličtině, ale to až příště - je e-kniha Pawn. Na tuto knihu jsem měla zálusk již od doby, co na ni zveřejnila recenzi Kath, což už bude chvíli, ale nedávno jsem narazila na další recenzi na tuto knihu od Aires, a bylo jasno. Tu knihu prostě chci, a okamžitě! A teď ji už mám, a velmi se na těším. Možná se k ní dostanu za dlouho, ale kdo ví, třeba za tu dobu se zlepším v angličtině na tolik, že budu už jen číst knihy v angličtině - trošku sním.
 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Zajímavé tipy na čtení. Moje angličtina je velmi, ale velmi slabá takže si asi počkám na české překlady. Ale i tak dík! :)

    http://gabux-creativity.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje angličtina je taky pěkně chabá, ale nevzdávám to...:D Doufám, že se některé knihy dočkáme v českém překladu, protože sama nevím, kdy se do ni pustím v angličtině...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide