Kindletime #30

září 08, 2015


Autorkou toho projektu je Teresinha,
Úkolem tohoto projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.


Nedávno jsem na Goodreads objevila recenzi jedné bloggerky právě na tuto knihu, Heist Society, kterou tam sleduji. Říká, že je tato kniha naprosto úžasná, a k tomu je napsaná lehkou angličtinou. Proto jsem neodolala a knihu si pořídila jako e-knihu. To doporučení a obálka, prostě nešlo odolat. Ale pak jsem viděla další recenzi, a ta teda nebyla moc hezká. Tak se teď knihy bojím, ale snad to není tak strašné.
 
E-knihu Léto, kdy jsem zkrásněla, jsem si vyžádala na recenzi od Palmknih. Chtěla jsem ji na léto, když má to léto v názvu. Očekávala jsem, že se bude jednat o oddechovku, ale už jen u té první kapitoly jsem se totálně sekla. Co tam proboha jsou za lidi, a ty jejich jména! Ke knize jsem se teda ještě nedostala úplně a léto už skončilo, tak snad mi to léto ještě připomene, když budu ve škole.
 
A Girl Online, poslední e-kniha pro teď. Tuhle e-knihu jsem si vyžádala od Knihcentra. Šíleně dlouho jim trvalo, než mi knihu poslali, tak jsem se k ní dostala až teprve nedávno, a řeknu vám, větší cukrovou vatu jsem nečetla. Je to až tak sladké a naivní, až je to nereálné. Ale tak za jedno přečtení to stojí, víckrát se do toho pouštět nebudu, ale na druhý díl jsem zvědavá. Nedokážu si totiž představit, co nás v něm bude čekat, rozhodně něco podobného jako u prvního dílu.

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Tak na tu Girl Online jsem zvědavá, teď mi má taky přijít.. :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tedy doufám, že se ti bude líbit...:)

      Vymazat
  2. Na to Léto som zvedavá aj ja, chcem si to raz určite prečítať, ale po anglicky, lenže teraz ma ešte čakajú iné knihy na prečítanie, tak uvidím, kedy sa k tomu dostanem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky tu mám kupu jiných, důležitějších knih, ale když na tuhle se tolik pěly ódy, tak jsem se nechala strhnout davem...:D Začátek teda nic moc, ale tak ještě uvidíme, jak se to nakonec vyvrbí..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide