Hudba mého srdce #18

září 28, 2015


Po týdnu vás zdravím u nové Hudby mého srdce! Jak jsem minulý týden slibovala, přednastavila jsem pro vás spoustu článků, a koukám na to, že měly celkem úspěch. Problém je, že ve škole se to stále nelepší, takže i na tento týden pro vás přednastavím spoustu článků. No jo, škola mi dává zabrat, zvláště, když každý den píšeme jednu maturitní otázku za druhou, ale tak být připraven dopředu je dobré. Ale konec vykecávačky, teď tu pro vás mám dvě písničky, které jsem poslouchala minulý týden. Dvě, chabé, já vím, ale stojí za to. :-)


Sam Tsui a jeho vlastní písnička Wildfire z produkce od Kurta? No páni! Sama jsem slyšela zpívat jen jednou, tedy jen jedna jeho písnička mne zaujala a tou je Just A Dream. Nazpívat cover s Christinou Grimme a bomba! A Kurt jim tuto píseň pomohl uskutečnit. A pak ještě pomohl Samovi s právě touhle jeho novinkou. Ze začátku si mne píseň vůbec nezískala, ale na ty další poslechy jsem se do ní totálně zbláznila. Podle mě má Sam opravdu talent a velmi se těším na jeho další kousky.


I'm so sick of that same old love, that shit, it tears me up
I’m so sick of that same old love, my body's had enough
Oh, that same old love
Oh, that same old love
I’m so sick of that same old love, feels like I've blown apart
I’m so sick of that same old love, the kind that breaks your heart
Oh, that same old love
Oh, that same old love

Nová písnička od Seleny, Same Old Love? Hm, tak se na to podívejme. Podle toho, co jsem slyšela, proč píseň vznikla, je to odpověď na Justinovu písničku. Justina neposlouchám, a tuto výměnu píseň mezi nimi nesleduji, nezajímám se o ni, ale když jsem to nikde slyšela, neušlo to mé pozornosti. Ale když budu soudit píseň podle jejího textu, tak si nemůžu píseň vynachválit. Ten text je úžasný a hudba, paráda. Jen to trošku připomíná styl Charlie XCX, ale nevadí, mě se to líbí, Charlie poslouchám, takže žádný problém s touto písni. Už teď se nemůžu dočkat až bude odhaleno Selenino nové album a oficiální videoklip k této písni.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide