Hudba mého srdce #17

září 21, 2015


Po týdnu se vám hlásím, živá, ale totálně vyřízená. Minulý týden byl vážně děsný. Učila jsem se na konstrukci, technologii a dějiny umění. Hrozně mě mrzí, že poslední dobou bylo na blogu trošku pusto, ale nestíhám, a věřím, že to časem bude horší a horší. Tentokrát jsem ale na celý týden představila články, takže tu tak prázdno nebude. K tomu jsem minulý týden byla v kině na druhém dílu Labyrintu, takž doufám, že s dočkáte ještě filmové recenze, kromě knižních recenzí. Ale konec vykecávání, teď tu pro vás mám Hudbu mého srdce. Sice nebyl čas na blog, ale na písničky a dočítání pár knih jsem si chvilku našla. :-)



O písničce Open Your Eyes jsem se dozvěděla z projektů, co měly Ells a ještě jedna blogerka, na jejíž jméno si teď bohužel nevzpomenu. O knize Modré hlubiny jsem věděla už dlouho předtím, byla na mém seznamu knih, co si nutně musím přečíst hodně vysoko, ale o písničce slyším prvně. A řeknu vám, vůbec nevypadá špatně, spíše naprosto dobře! Zpěvačka má opravdu skvělý hlas a provedení videoklipu je také skvělé! Za mě naprostá bomba, a tu knihu si musím nutně pořídit. Mořské panny víte, to je moje.


Po písničce Open Your Eyes jsem si řekla, že se mrknu na její další písně, a nejvíce ze všech si mne získala píseň This Is Not An Apology. Teď si nevzpomínám, o co přesně v písničce jde, ale melodie mě naprosto uhranula, takže si jednoznačně zasloužila místo v novém článku k Hudbě mého srdce. Další písničky jsem od Bey ještě neslyšela, ale rozhodně se po dalších podívám. 


I got my mind made up and I can't let go.
I'm killing every second till it saves my soul.
I'll be running, I'll be running,
till the love runs out, till the love runs out.
And we'll start a fire, and we'll shut it down,
till the love runs out, till the love runs out.


A poslední písničkou minulého týdne je píseň Love Runs Out. Tuto písničku jsem zaslechla v nemocnici, když jsem tam byla v úterý. Čekala jsem a zaslechla jsem ji tam. Nejprve jsem netušila, od koho je a už vůbec, jak se jmenuje, ale po chvíli pátrání jsem píseň našla. A řeknu vám, ta písnička je naprosto skvělá! A ten videoklip rovněž. Jsem zvědavá, co pro nás jež skupina OneRepublic přichystá. Věřím tomu, že to bude jednoznačně bezva.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Open Your Eyes jsem taky objevila díky projektu u Ells a je to výborná písnička. Moc ráda jí poslouchám. This Is Not An Apology je dobrá písnička :)

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide