Hudba mého srdce #16

září 14, 2015


Druhý týden školy je za námi a další začíná. Tak jak jste na tom? Já už bych si zase dala nějaké prázdniny. Vstávání je hrozné a to vůbec nemluvím o škole do pěti a maturitní přípravě! Ale hudba a knihy mi to trošku pomáhají překonat - ne sbohem čtení jsem ještě nedala a nedám! Nedokážu si to ani představit. Sice čtu teď hodně pomalu, ale čtu. Ale to je na jindy, teď tu pro vás mám novou Hudbu mého srdce. :-)



V minulém článku jsem se zmínila o zpěvačce Anně Margaret, která nazpívala píseň Something About Sunshine pro film Rande s hvězdou. Docela mě zajímalo, jestli nemá ještě další písně na svém kontě, a přece jsem na jednu narazila, Girl Thing. Stejně jako předchozí písnička, i tato je pro nějaký film. Na film se koukat nebudu, ale písnička si mne opravdu velmi získala. :-)


Avril Lavigne. Už bylo na čase, aby se tu něco od ní objevilo, a docela mě překvapilo, že to není žádná novinka. Avril patří mezi mé oblíbené zpěvačky už dlouho, a když jsem se teď nedávno dívala na Alenku v říši divů a zaslechla tam její píseň pro film, koukla jsem se na Youtube, co je u ní nového. Sice nic moc, ale objevila jsem takovou svou "novinku", protože píseň When You're Gone jsem slyšela poprvé.


I'm rotten to the core core
Rotten to the core
I'm rotten to the core core
Who could ask for more
I'm nothing like the kid next
Like the kid next door
I'm rotten to the core
I'm rotten to the...
I'm rotten to the core

Nedávno jsem se kromě Alenky v říši divů dívala na nový film z produkce Disney, Descendants - v češtině Následníci. Opravdu si mě získal ten nápad a celkem i zpracování, jo nebylo to špatné. A také písně ve filmu nejsou špatné, kromě některých - sami pochopíte pokud se na film podíváte. Mě si ze všech písní, co se ve filmu objevily, získala ta první - asi byla první, teď už netuším - Rotten To The Core. Naprosto super, nedokážu ji dostat z hlavy!


Say you'll remember me standing in a nice dress,
Staring at the sunset, babe
Red lips and rosy cheeks
Say you'll see me again
Even if it's just in your wildest dreams, oh-o, ah, wildest dreams, oh-o, ah

A poslední písní minulého týdne je horká novinka od Taylor Swift, Wildest Dreams. Už jste o ni slyšeli? Mě si tedy na první poslech moc nezískala, to spíše oficiální videoklip. Ano, může za to Scott! Ale na další poslech se mi líbila čím dál více, až jsem neposlouchala nic jiného. Jak jinak, Taylor znovu zaválela, nejen textem písně, ale taky videoklipem. Za mě tedy nakonec naprostá bomba.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide