Hudba mého srdce #15

září 07, 2015


Máme za sebou první týden školy a začíná nový. To znamená nová Hudba mého srdce s novými písničkami. První školní týden byl strašný, tedy alespoň pro mě, čtvrtý ročník, maturitní ročník, není žádná sranda. Můj rozvrh je nabitý od shora až dolů. Asi dám sbohem čtení, protože nebudu nic stíhat. Ale to je na jindy, dneska tu pro vás mám písničky, které jsem poslouchala minulý týden. :-)

Zkoumám si tak Youtube, když na mě vyskočí odkaz na novou píseň od Hailee Steinfeld. Hailee jsem donedávna neznala, neznal ji celý svět, ale pak se objevila v novém dílu Ladíme, kde si zahrála něco jako dědičku. Nedávno ale do světa pustila nový song, Love Myself, společně s oficiálním videoklipem k písni, který je stejně jako píseň naprosto úžasný.


Toto není novinka, ale rozhodně je to jedna z nejlepších písní, co kdy Demi sesmolila - Heart Attack. Nevím to stoprocentně jistě, ale také je to jedna z jejích nejvíc sledovaných písní. Skoro 300 milionu, to už musí něco znamenat. Nejen ale píseň je skvělá, stejně tak video je úžasné. Za mě jednoznačně jedna z jejích nejlepších písní, která mě nikdy neomrzí.


A poslední písní minulého týdne, je píseň Something About Sunshine od Anny Margaret. Tuto píseň jsem slyšela již tolikrát ve filmu Rande s hvězdou, a tolikrát si říkala, že bych si ji už měla sehnat, ale zapomněla jsem. Nedávno jsem si dala re-watching a už jsem se odhodlala si píseň poslechnout celou. Docela dost mě překvapilo, že tu píseň má na svědomí tak mladá holka! Docela bomba vážně. Rozhodně se musím mrknout po jejích dalších písní.


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Heart Attack zbožňuji! A písnička Love Myself je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky...:D Sice už méně, dříve jsem na ní vážně pořádně ujížděla, ale i po třech letech stále nezklame...:D A Love Myself je opravdu úžasná. Jsem zvědavá, co ještě z Hailee vypadne..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide