Čtenářská výzva #2 | Kniha napsaná ženskou autorkou

září 13, 2015


Po dlouhé době se zase vracím ke Čtenářské výzvě! Už je to pěkný doba, co jsem ji aktualizovala - přečetla jsem za tu dobu spoustu knih, a nejen já, ale taky se toho hodně změnilo. Na začátku jsme byli tři - Já, Míša a Sára, ale Sára nás teď trošku nestíhá, takže jsme se s Míšou rozhodli pokračovat po svém, v našem rychlém tempu. Je to trošku nefér, protože já a Míša jsme měli volné prázdniny, spoustu času na čtení, za to Sára měla přes léto brigádu. No, stále s ní počítáme, ale dáme ji čas, třeba nás časem ještě dožene. :-)

A teď k dnešnímu bodu. Nejprve bych vás asi měla nasměrovat na první články ohledně výzvy. První článek,  taková informačka - zde, a druhý článek je už popis jednoho bodu, konkrétně bodu 39. Komiks - zde. Byl to náš první společný bod, tak proto je mu věnovaný první článek. Dneska bude článek o bodu číslo 9. Kniha napsaná ženskou autorkou. Jedu trošku na přeskáčku, ale doufám, že se neztrácíte. Až budeme mít za sebou všechny body udělám souhrnný článek, který jednoznačně bude přehlednější. 

Míša

Míša nezklamala. Vybrala si opravdu skvělou knihu, kterou jsem již četla - ano, doporučila jsem jí ji, jako všechny ostatní - a samozřejmě z ní byla nadšená. O jaké knize mluvím? Jedná se o knihu, která je již druhým dílem v sérii, a to v sérii Noční lovci, kniha Jednou nohou v hrobě. Ještě se mi nestalo, že bych někomu doporučila nějakou knihu, co by se pak tomu člověku nelíbila, a ani Míša nebyla výjimka. Kdo by taky odolala Cat a Bonesovi, že? A rozhodně nejlepší na tom je, jak pak mi pak Míša po přečtení tohoto druhého dílu, spamovala facebookové zprávy, jestli nemám pokračování. Jak za mě, tak za Míšu, tahle sérii je naprosto boží, ještě jsme ji ani jedna nedočetli do konce, ale už teď je jasné, že má opravdu velký potenciál, i když má asi sedm dílů - pořád to není jako Upíří deníky. Já si prostě s nimi nikdy nedám pokoj!

Já (Nessa)

Jako knihu, kterou napsala ženská autorka jsem si vybrala knihu Osudová náhoda. Spíš než vybrala, jsem tuto knihu k tomuto bodu přiřadila. Původně se mi hodila do jinačího bodu, ale už se mi to nechtělo celý přehazovat. Ohledně knihy Osudová náhoda, můžu vám říct, že mě tato knížka velmi překvapila. Nejedná se totiž o žádný první díl několikadílné série, ale o samostatnou knihu, u které čtení rychle odsýpá! Vážně, milé překvapení pro mne tato kniha byla a rozhodně ji doporučuji, sice je to další erotická kniha, které je už tolik, ale plusem této knihy je, že po ní nenásleduje další díl, jednoduše je uzavřená.



Četli jste některou z výše jmenovaných knih? Jaký je na ni váš názor? :-)


You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide