Co jsem přečetla za léto 2015

září 02, 2015


Konec prázdnin, konec léta, škola je zpět. Nádhera. Nevím, jestli si vzpomínáte na můj seznam knih, které jsem chtěla prázdniny přečíst, když tak ho naleznete zde. Měla jsem na prázdniny velké čtecí plány. Chtěla jsem začít číst knihy v angličtině, chtěla jsem se zapojit do projektu Summer Reading, který pořádali Kath a Vendae. Jak se mi tedy v červenci a srpnu dařilo? Přečetla jsem všechno, co jsem si naplánovala?


Knížky nejsou postupně, tak jak jsem se je četla. Je zázrak, že jsem se během léta přečetla knížku, kterou mám v knihovničce. Jeho královnu jsem vyhrála na facebooku autorky, dokonce i s podpisem. Jsem za tuto knížku velmi ráda. České autory moc nevyhledávám, ale tato knížka byla fajn. Miluju manga komiksy, které vyšly u nakladatelství CooBoo. Prvně jsem se pustila do mangy Sen noci svatojánské. Má nejoblíbenější hra od něho. A další je III od mé kamarádky Azzie. Je to krátké, má to jen asi šest stránek, ale za to je to naprosto boží! Pokud by si to někdo z vás chtěl přečíst, tak může zde.

Během prázdnin jsem četla také recenzní resty, které jsem během školy zanedbávala. Prvním byla kniha Rudá jako krev. Thriller, ze kterého mrazí. Alespoň tak to tvrdí obálka, a já nyní taky. Kniha je opravdu dobrá, a já se nemůžu dočkat toho, co mne čeká v dalších dílech. Další recenzním restem byla kniha Zásnuby. Naprosto dokonalá kniha s ještě dokonalejší obálkou. Doporučuji všem, nebudete toho litovat. A kniha Rychle a smyslně. Nic moc, čekala jsem od ní více, ale do těch dalších dílů se přeci jen pustím.


Že já v tom stále pokračuji. Pustila jsem se do třetího dílu ze sérii Počkám na tebe, Zůstaň se mnou. Jelikož nesnáším nedokončené série, pustila jsem se do toho dílu. Je to stále stejné, na jedno brďo, ale do dalších dílů se pustím. Obrovské zklamání je pro mně za prázdniny kniha Topím se v tobě, od které jsem teda čekala mnohem více. A Zom-B, ze začátku také zklamání, ale pak konec to naprosto vyšvihnul na nový level. Zombící forever!

Girl Online. Větší slátaninu, spíše cukrovou vatu, jsem nezažila. Kniha sice má hezkou obálku a boží jméno autorky, co prodává, ale příběh? Nestojí za komentář. Hrej vabank byla opravdu skvělá, ale bohužel neměla na předchozí díl. To ale neznamená, že nestojí za přečtení. A Deset malých nadechnutí. To bylo boží čtení! Nemůžu se dočkat další dílů.


Lick. Na první pohled se může zdát, že jsem četla knížku v angličtině, bohužel to ale není pravda. Knížku jsem četla ve fanpřekladu, na jednom blogu. Až poté jsem se dozvěděla, že kniha vyjde i v češtině, nevím kdy ani u jakého nakladatelství, ale rozhodně si ji v českém překladu nenechám ujít. Proměny srdce. Má první kniha od autorky Jude Deveraux, a rozhodně ne poslední. Tato se mi opravdu moc líbila, tak uvidíme, jaké budou ty další.  A Trable. Tuhle knížku jsem dostala od Azzie už dávno, ale až teprve nyní jsem se k ní dostala. Jí se tolik nelíbila, ale mě naopak. Jsem zvědavá na její další knihy.

A teď další sbírka anglických knih. Take a Chance je kniha o Harlow a Grantovi. Po dočtení příběhu o Blaire a Rushovi jsem se hned pustila do jejich příběhu a vůbec toho nelituji. Sice se mi první díl líbil více než ten druhý, One More Chance, ten byl trošku zklamání, ale ta série si mi celkově opravdu líbila. A teď se dostávám ke knize Blood and Snow, své historicky první knize v angličtině. Hurá! Asi jen 50 stránková novelka, ze které se nic nedovíte, ale jo číst se dala.


Můj další recenzní rest, Najít Sky. Tahle knížka si mne získala obálkou, ale následně mi hrozně dlouho trvalo, než jsem se do ní začetla. Sice to nebyla špatná knížka, ale být mladší rozhodně by se mi líbila více. Za to Literární spolek Laury Sněžné, to bylo skvělé počtení, rozhodně jedno z nejlepších za tento rok. A Šepotání, to bylo další zklamání, bohužel pohádka o Alence asi nebude má nejoblíbenější.

A další knížky v angličtině. Spíše krátké novelky. Koukám, že jsem je prohodila. První by měla být The Queen, tu jsem četla první. Je to opravdu skvělá novelka, možná ještě lepší než The Prince. Novelky vyjdou v souboru u nakladatelství CooBo příští rok a rozhodně vám doporučuji, abyste si je nenechali ujít. Já si je teda rozhodně nenechám. A Starshow. Nejdřív jsem si myslela, že to bude něco na způsob filmu Rande s hvězdou. Ale není, je to ještě mnohem lepší! Těším se na další Stefaniny knihy. :-)


Hned po přečtení Deset malých nadechnutí jsem byla zvědavá na pokračování, Jedna malá lež, které je o Livii. Trošku zklamání o proti prvnímu dílu, ale i tak, svým způsobem, taky skvělá. Nemůžu se dočkat knih o Benovi a Cainovi. Hranice nevinnosti je kniha, která má sice hezké hodnocení, ale opravdu příšernou obálku. Ve světě si najde své čtenáře, a já patřím mezi ně. Některým se kniha nemusí líbit, ale já, šílená romantička, jsem se v této knize našla. A Hell Boys, předchozí díl, Hot Boys, byl naprosto úžasný, za to tento obří zklamání.

Turtláčci. Tohle je jednoznačně knížka pro děti. Objevila jsem ji na webu ebookeater, zadarmo ke stažení. Měla jen asi 30 stránek, tak jsem se do ní pustila. Je to opravdu knížka pro děti, takže pro ty nejmladší je to skvělý výběr. Začala jsem číst také povinnou četbu, no jo, maturita mě dohání. Začala jsem Králem Lávrou, měla asi jen osm stránek, krásná pohádka. R.U.R., má nejoblíbenější maturitní knížka. Takže povinnost.


Povinná četba pokračuje! Radúz a Mahulena. Tahle kniha mě zaujala, když jsme si o ní vyprávěli při češtině, tak jsem se do ní pustila. Opravdu to za to stálo, si knihu přečíst. Stejně tak Krysaře. Sice to nebude má nejoblíbenější maturitní četba, ale tak dala se přečíst, a to i celkem rychle. A poslední, manga komiks Romeo a Julie. Můj první komiks a také jeden z nejoblíbenějších. Četla jsem ještě Sen noci svatojánské, a ten je dle mého názoru nejlepší.


A poslední knihy. Ano, už končím. Začátkem prázdnin jsem si vyžádala od nakladatelství Fragment sérii Hunger Games a právě Lovce. Knihy mi ale dorazily až za hodně dlouho, takže jsem nestihla přečíst všechny. Přečetla jsem zatím jen Lovce. Ze začátku jsem tu knihu odsuzovala, známe přeci Upíří deníky, ale ono bum! Ta kniha je vážně dobrá. Těším se na pokračování. A Tweety s city. Koupila jsem si je ve slevě, ale žádné zázraky, ale přeci jen se ta knížka dala číst.

Páni, 35 knih za dva měsíce, to ujde ne? Jak jste na to vy? Co jste přečetli za prázdnin vy? :-)

You Might Also Like

9 komentářů

  1. Tak to je teda síla. Byl čas i na jiné věci než knihy? :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl..:D Stihla jsem úkol do školy a několikrát vyjet z města, jen tak se mrknout, co se děje jinde...:D

      Vymazat
  2. Teď se cítím trapně, já jich přečetla jen sedm, aghhr.:-DD
    http://knizni-koutek-podivinky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To taky není špatný...:D Tolik jich teď přečtu za školní rok, rozhodně! Jsem ve škole teprve druhý den, a už chci pryč..:D Čtvrťák vůbec není sranda..:)

      Vymazat
  3. Já jich přečetla za celé prázdniny sedm a jsem i za tak málo knih ráda. Tolik knih jako jsi přečetla ty bych ani nikdy za léto nepřelouskala. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sedm je taky super..:D Já jsem šílenka..:D Počítala jsem s tím, že tohle jsou moje poslední prázdniny před maturou, tak jsem je strávila čtením...:) Teď už tolik času na čtení nebude..:)

      Vymazat
  4. Páni, veľa prečítaných kníh, gratulujem :D ZOM-B som čítala, tuším že v októbri alebo novembri vychádza dvojka, tak som na ňu zvedavá :-) Z ostatných kníh som nečítal žiadnu, akurát Šepotání mám práve rozčítané :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju...:D Zom-B mě nakonec velmi překvapil, a ten druhý díl si prostě musím přečíst! Musím, i kdybych se ke knize dostala třeba až za rok...:D Rozhodně se podívej po knize Zásnuby nebo Deset malých nadechnutí. Opravdu skvělé knihy, doporučuju...:D A Šepotání, to mě zklamalo, ale tak třeba tobě se bude líbit víc...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide