Unboxing #12

srpna 27, 2015


Třetí část, aneb knihy, které mi přišly poslední týden v červenci. Jak jsem již říkala, paní pošťačka se trošku ke mě naběhala, za to tento týden nic, a to čekám pár pěkných balíčku, kterých se už vážně nemůžu dočkat. Tak snad mi brzy dorazí.


Získala jsem novou spolupráci s internetovým knihkupectví Kvalitní knihy, které mají opravdu úžasný výběr knih. Hned jsem se do jejich stránek zamilovala. A nejen jejich nabídka knih je úžasná, stejně tak jsou i jejich "doručovací schopnosti", nebo jak jinak chcete říkat tomu, že vám kniha od nich dorazí za necelý den.


A o co hezkého jsem je požádala? Jelikož tam jsou opravdu laskavý lidé, což je naprostý zázrak, protože, když jsem začínala s Mega Knihami, tak to bylo otřesné, zkusila jsem je požádat o dvě knihy, a oni mi je rádi zaslali. Takže jsem jim za obě knihy moc vděčná. Už dlouho jsem se do nich chtěla pustit, a nyní mám možnost. Hrej vabank už jsem přečetla a dokonce na ni napsala recenzi, a ještě se mi ji podařilo už zveřejnit, jsem úžasná. A na Železnou zkoušku se brzké době chystám, snad nebudu zklamaná. A ještě Kvalitním knihám velmi děkuji za úžasnou záložku a propisku. Mám z nich opravdu radost.


Ve stejný den mi dorazila ještě jedna zásilka. Trošku mě překvapilo, kdo mi ji přivezl, zvláště když jsem do objednávky zadala, že chci, aby mi kniha byla doručena Českou poštou a přivezla mi ji Stará pošta, nebo alespoň to měli na autě. Kdybych nebyla doma, tak bych o tu knihu přišla! Jsem ráda, že jsem doma byla, uff, protože tuhle knihu si přeji už tak, dva nebo tři roky.


Probuzení od Zuzany Janovské. Nic vám to neříká? To proto, že tuhle knížku nikde moc neseženete, jelikož ji autorka vydala na své vlastní náklady. Často se teď mluví o Galgadovi, kterého autor také vydal na vlastní náklady, ale o Probuzení nikdo neví. Já jsem za dva roky na jméno autorky a knihy také zapomněla, ale pak jsem se podívala na obálku knihy Pád od autorky Lauren Kate, a znova si vzpomněla. Musíte uznat, ty obálky jsou si vážně podobné. Knížku jsem si chtěla objednat na stránkách autorky - tak trošku jsem doufala v podpis - ale ty už nefungují, netuším proč, ale stále tu knihu na jedné stránce měli, takže tam jsem si ji sehnala. Celkem mě s poštovným vyšla na 300,-, což sice není málo, ale pro mě je to skvělá cena. Už se nemůžu dočkat až se do knihy pustím, jsem tak zvědavá, co na ni řeknu. 


A poslední balíček dnešního Unboxingu, mi byl doručen před několik týdny. Jedná se o recenzní výtisk od internetového knihkupectví Mega Knihy. Po dlouhé době jsem se jim dopsala, a požádala je o novou knihu na recenzi, a zároveň se mi podařilo se prokousat Šepotáním. Nebylo to nejlepší čtení, to vám povím. Ale paní z Mega Knih byla na mě hodná, takže, když jsem ji o novou knihu požádala, ráda mi ji odeslala.


A o jakou knihu jsem Mega Knihy požádala? Je to kniha Deset malých nadechnutí. Na tuto knihu jsem četla samé pozitivní recenze, takže jsem neodolala. Sice ta obálka není nejlepší, je opravdu nic moc, vystihuje knihu jako její originální obálka. Trošku mě mrzí, že nemáme tu originální, ale jsem ráda, že jsme se knihy v českém překladu vůbec dočkali. Knihu mám již přečtenou a můj názor na ní naleznete již na blogu. Je jak jinak než pozitivní. :-)


Četli jste některou z knih, co mi nedávno byla doručena? Jaký je na ni váš názor? :-)


You Might Also Like

8 komentářů

  1. Mě teda kvalitní knihy na emaily neodpovídají a na balík od nich čekám už přes dva týdny a vy je všichni chválíte což nechápu.. Každopádně krásné knihy, užij si je :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě mrzí, mě odpověděli okamžitě...:O Tak to zkus znova, třeba jim email skočil do spamu. Takhle to teď mám s MegaKnihami...:) Děkuju, a přeji ti teda hodně štěstí, s tím aby ti brzo odepsali..:)

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. A nejen vypadají..:) Ty, co jsem již přečetla - Hrej vabank a Deset malých nadechnutí - jsou skvělé i uvnitř..:)

      Vymazat
  3. S Megaknihami to teď má každý takhle, protože paní, co dělala spolupráce odešla a napsala všem bloggerům email, ve kterém uvedla svůj osobní důvod. :) Vůbec se neví, zda spolupráce budou pokračovat, čeká na to teď spousty lidí... :)
    Každopádně nádherné kousky do knihovny! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To vím, email od ní mi taky dorazil, a spousta dalších od ostatní bloggerů..:) Myslela jsem ještě před tím, někdy jsem musela čekat i měsíc, než mi knihu, kterou jsem chtěla poslali. Ale to byl u spolupráce někdo jiný, teď se to zlepšovalo, co tam byla ta paní, ale odešla, takže se to zase vrátí do původního stavu. Už se těším..:D Ale přišel mi taky mail, že spolupráci prý neruší, tak nevím nevím, co je pravda..:D Uvidíme..:) Jinak díky za komentář..:)

      Vymazat
  4. Zaujímavé knižné prírastky, Železnú skúšku mám doma a kniha sa mi páčila, tak dúfam, že sa bude páčiť aj tebe :-) A snáď sa ti budú páčiť aj zvyšné knihy ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky doufám, už jen podle anotace mi to maličko připomíná Harryho Pottera..:D Hrej vabank a Deset malých nadechnutí jsem již četla. Naprosto úžasné, rozhodně si je nenech ujít. A doufám, že ke knize Probuzení se brzy dostanu, taky vůbec nezní špatně..:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide