Unboxing #11

srpna 18, 2015


Není ani týden fuč, a já už tu mám další balíček. Jak jsem již zmiňovala v předchozím Unboxingu, koncem července se ke mě často naběhala pošťačka a přinesla mi spoustu balíčku. V minulém článku jste již viděli první část, což byl výherní balíček s knížkami od Táni. Moc jí za knížky děkuju, a těším se až se do nich pustím. :-)



A co to tu mám dnes? Dnes tu pro vás mám druhou část, tedy další balíček, který tentokrát neukrývá v sobě žádné knížky, co jsem vyhrála - to bych měla velké štěstí, ale dneska to jsou recenzní výtisky, a to od nakladatelství Fragment.

Nejdřív mě velmi překvapilo a vyděsilo, že mi přišel balíček od Albatros Media. Já si u nich nic neobjednávala, tak co mi posílají. Ale až později mi to došlo. No jo, nedivte se mi, nemůžu myslet na všechno. Uvědomila jsem si, že nyní nakladatelství Fragment patří pod Albatros Media, takže tak. :-)


A co jsem si tedy vyžádala na recenzi? První knihou, kterou jsem si podle své spolužačky Sáry musela sehnat a přečíst, je kniha Zakázaná hra - Lovec. Podle té anotace to nevypadalo špatně, ale řekněme si to na rovinu. Od autorky L. J. Smith už nemůžete čekat nic lepšího. Její Temné vize se mi líbily, ale Upíří deníky, katastrofa. To je jako kdyby E. L. James napsala něco nového. Sice bych si to přečtla, ale žádné zázraky od toho neočekávala.

A zbylé tři knihy byly prostě nutnost, už jsem si potřebovala připomenou tu originální, knižní linii. Jelikož stále dokonala a dokola sleduju filmy, tak už netuším, co je z knihy a co z filmu. Mám to trošku přemotané, takže si potřebuju urovnat myšlenky, a zároveň si dát takový malý re-reading před premiérou druhé části Síly vzdoru, která bude v kině až v listopadu. Na film se moc, opravdu moc těším, určitě to bude skvělé zakončení, teď jen doufejme, aby to odpovídalo knižní předloze.


Četl jste někdo Lovce od L. J. Smith? Je to dobré čtení? A co vy? Taky se chystáte jít do kina na poslední film ze série Hunger Games? :-)

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Hunger Games a Zakázaná hra jsou naprosto úžasné knihy! :) Přeji pěkné čtení.

    OdpovědětVymazat
  2. Hunger Games 3 jsem včera dočetla.. Trojka mě sice trochu zklamala, ale i tak je to úžasná trilogie. O zakázanou hru se taky chystám si říct, když budu psát mail :) Tak uvidíme. Snad se ti budou knihy líbit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sérii Hunger Games jsem četla už dlouho zpátky, a taky mě v té době třetí díl zklamal, jsem zvědavá, jestli se to teď změní..:) A Lovce mám skoro dočteného, a musím uznat, že to není špatné..:D Určitě si tu knížku přečti..:)

      Vymazat
  3. Jú, Hunger Games, já to mam doma jako komplet s plameny na obalce :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Já upřímně nechápu, proč musí být Zakázaná hra série. Ten konec mi naprosto vyhovoval a nic dalšího bych k tomu nepotřebovala. Hunger Games jsem četla, viděla, no, a stejně jako ty si potřebuji připomenout, co bylo v knize, tak jsem využila spolupráce s Audiotékou a požádala o audioknihu Hunger Games v podání Terezy Bebarové. :)

    - mikulovatereza.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nic neříkej!..:D S Lovcem jsem ještě neskončila, tak snad dnes ho už konečně dočtu..:D A na Hunger Games se velmi těším, už to budou asi dva roky, co jsem je četla, pěkně rychle to uteklo...:D A s tou audioknihou ti to přeju, já bych se do nich taky chtěla jednou pustit, ale nevím, nevím..:D Ráda poslouchám písničky, když si čtu...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide