Unboxing #10

srpna 11, 2015


Minulý týden, ano poslední týden v měsíci červenci, se ke mne pošťačka hezky naběhala. Zvláště, když mi každý den přinesla jen jeden balíček. Tento článek píši týden potom, co mi balíčky dorazily. Rozhodla jsem se články rozdělit do tří částí, jelikož mi balíčky chodily po jednom, tak mi to prostě přišlo nejlepší. Takže, první část je tu, a co balíček skrývá? :-)



Začátkem měsíce července na pár blozích se konal Letní HOP a já se jich pár zúčastnila. Nedoufala jsem v to, že budu mít štěstí a něco se mi podaří vyhrát. A já vyhrála! Ne jednu, ani dvě, ale rovnou tři knihy!


Jaké knihy tedy balíček skrývá? Jedná se o výhry, které jsem vyhrála na blogu u Táni. Tři knihy - první díl ze série Anity Blake, kterou si již delší dobu přeji přečíst, a dvě knihy v angličtině! V angličtině! Víte vy, jakou já mám radost? Určitě to tušíte. Miluju angličtinu a anglické knihy, ale můj výběr anglických knih je poněkud komplikovaný. Vždy si vyberu knihy v angličtině, které jsou napsané trošku složitější angličtinou, než já právě teď ovládám. Takže, když mi přišly od Táni tyto dvě knihy, o kterých sama tvrdí, že jsou napsány jednoduchou angličtinou, byla jsem naprosto nadšená.


A nejen knihy mi udělaly velkou radost. Táňa mi do balíčku přidala i obálku s hezkým nápisem na ní. A co je v obálce? Kromě krásného dopisu, i také záložky a samolepky. Miluju samolepky, sice zatím nevím, kam si je nalepím, ale určitě se brzy něco najde. :-)


Četl jste někdo sérii o Anitě Blake? A co vy? Taky čtete knihy v angličtině, nebo se alespoň chystáte? :-)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Zbožňuju Anitu Blake! Ale zatím jsem četla jen první čtyři knihy, jelikož tu pátou (Krvavé koleno) nemůžu vůbec sehnat!
    Co se týče čtení v angličtině, před pár dny jsem dočetla svou první knížku v AJ, kterou byla kniha Never Never od Hooverové a Fisherové.
    Gratuluji k výhře! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju!..:D Doufám, že se ti někdy podaří sehnat pátý díl Anity. Já ještě nedávno neviděla ani první, u nás v knihovně totiž máme jen jeden, a to je tuším že dvanáctý díl - Harlekýn...:D Já vím, super..:D Do Never Never jsem se nedávno pouštěla, ale musela jsem ji odložit, musím dřív přečíst spoustu jiných knih, ale rozhodně se k ní chystám brzy vrátit...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide