The Courtship Book TAG

srpna 07, 2015



Ahoj! Byla jsem nominovaná do The Courtship Book Tagu! Už je to chvíli, co mne Terka z blogu Past... Present... Future... do tagu označila, ale bohužel jsem nestíhala. Musela jsem dopsat některé recenze a články, ale nyní už jsem si čas našla. Takže, více v celém článku. :-)

1. Fáze - První přitažlivost
(Kniha, kterou sis koupila kvůli krásné obálce)
Tak toto je jednoduché, Solitaire. Hned, co jsem si tu obálku uviděla, bylo jasné, že ji musím mít, tak jsem si knihu koupila. Bohužel ale ten děj není tak skvělý jako obálka. Velmi mě štvala Tori až jsem si myslela, že tu knížku snad nikdy nedočtu! Nakonec jsem ji přeci jen dočetla a byla na ni pěkně mírná. Po druhé už tak nebudu, pokud nějaké podruhé bude.




2. Fáze - První dojem
(Kniha, která tě dostala svou anotací)


Pořád nic složitého. Tohle ale bude pro vás překvapení, jelikož to není žádná známá kniha jako třeba Harry Potter, nebo Stmívání. Nejen, že mě kniha Narozen o půlnoci: Dračí znamení zaujala díky své obálce a patnáctileté autorce, ale mohla za to taky anotace. Příběh o dracích? To si nechám líbit. Naprosto mě anotace dostala a příběh stejně tak. Pokud o knize slyšíte poprvé, rozhodně to zkuste, nebudete toho litovat. Můj názor na knihu najdete zde, v mé recenzi.


3. Fáze - Sladké řeči
(Knížka, která tě dostala díky stylu, kterým je napsaná)

Žádná další známá knížka, kterou byste určitě znali, ale je napsaná naprosto skvěle. Knihu  Pád noci napsal český autor pod pseudonymem. Nečekala jsem vůbec nic od této knihy, sice si mne získala obálka, ale po zkušenosti s knihou Solitaire, jsem si už moc nevěřila ve výběru knih, ale byla jsem pěkně překvapená. Autor píše jednoduše a poutavě, takže se nenudíte a jste jen paf z toho, co přijde dalšího. Naprostá bomba, moc se těším na další díl. Celý můj názor na knihu najdete zde.

4. Fáze - První rande
(První díl série, který tě přiměl pořídit si zbytek)

Tak i tady je to jednoduché. Na Nebezpečnou lásku od české autorky Katky Petrusové jsem narazila u nás v knihovně. Půjčila jsem si ji, protože obálka vypadala opravdu dobře. Nečtu tolik knih od českých autorů, takže jsem se rozhodla dát knize šanci, a vůbec toho nelituji. Naprosto úžasný díl, doporučuji ho každému, stejně tak jako zbytek série. Sice se zbylé dva díly nevyrovnají prvnímu, jsou i tak naprosto úžasné a miluju, jak mi série vypadá v knihovničce.

5. Fáze - Pozdní noční hovory
(Knížka, která tě přiměla zůstat vzhůru)

Tak tady je to jasné. Ještě teď si vzpomínám, jak jsem si knížku Než jsem tě poznala pořídila. Koupila jsem si ji, protože na ni bylo tolik skvělých recenzí, jednoduše jsem neodolala. Měla jsem šílenou kupu knih tou dobou, co jsem měla přečíst, ale samozřejmě jsem se musela pustit do této knihy. Četla jsem ji dlouho do noci, a ještě ten večer jsem ji dočetla. Úžasná knížka, doporučuji!


6. Fáze - Vždycky v mé mysli
(Knížka, o které jsi nemohla přestat přemýšlet)

Kniha, o které jsem nemohla přestat přemýšlet? Tak to je jednoznačně kniha Pod vodou. Kniha si mne získala svoji obálkou a anotací. Mělo se jednat o thriller, ale ze začátku mi to tak nepřišlo, to spíše až později. Začalo to být tak zamotané, až jsem nevěřila, čemu, a hlavně komu, mám věřit. A to až do konce knihy. Naprosto jsem tuhle knihu nemohla dlouho dostat z hlavy. Sice to rozhodně není něco známého jako Zmizelá, Temné kouty atd., ale mě se to líbilo, jo. Kdyby něco podobného autorka napsala znovu, určitě bych si to nenechala ujít.


7. Fáze - Fyzické sblížení
(Knížka, která tě zaujala tím, jaká je na omak)

Do tohoto bodu bych mohla označit spoustu knih, ale právě teď, právě nyní, mne napadá jen jediná kniha, která se do tohoto bodu skvěle hodí, a tou je kniha Cruel Beauty. Vidíte tu obálku? Naprostá bomba, ale to není všechno. Nejen na pohled je kniha úžasná, ale i na omak. Podle názorů je kniha stejně úžasná i uvnitř. Já jsem sice přečetla jen asi dvě, tři, stránky, ale úroveň angličtiny je jednoduchá, takže přesně něco pro mě. Mimo to, miluju příběh Krásky a zvířete, takže jelikož je toto re-telling originálního příběhu, a prý ještě lepší, než originál, nemohla jsem si tuto knihu nechat ujít, a vy byste taky neměli. :-)


8. Fáze - Setkání s rodiči
(Knížka, kterou bys doporučila rodině a známým)

Život jedna báseň, jednoznačně. Ještě nikdy se mi nestalo, že těm, co jsem tuto knihu půjčila, mi ji vrátili s nechutí. To spíše naopak. Dříve než jsem se do knihy pustila já sama, jsem knihu půjčila své spolužačce a byla z ní více než nadšená. Pak jsem se sama do knihy pustila a ani ne za jediný den jsem ji měla dočtenou. Úžasný příběh. Colleen si mne již získala knihou Bez naděje, takže jsem nečekala nic jiného, než že stejný úspěch. A vůbec jsem se nemýlila. Dále jsem knihy půjčila další spolužačce, která mi ji vrátila s obrovským nadšením a s tím, že ji kniha donutila rozbrečet se, jako žádná jiná. Takže, kdyby někdo z mého blízkého okolí, jako třeba moje mamka, nebo brácha, četl, tak by toto byla první kniha, kterou bych jim doporučila. Bohužel, nemám nikomu jinému, než mým spolužačkám, knihy doporučovat, ale ty jsou vždy z knih, které jim doporučím nadšená, a nikdy nemají dost.

9. Fáze - Přemýšlení nad budoucností
(Knížka nebo série, u které jsi si jistá, že ji budeš číst ještě mnohokrát)

Knížka nebo série? První série, co mne napadla byla Vampýrská akademie, ale tu jsem si nakonec rozmyslela, jelikož jsem sérii ještě nedočetla. No jo, jsem ostuda. Takže jsem pátrala po knize, a jednoznačně mi vyšla kniha Moře klidu. Nedávejte na první pohled. Některým se obálka nemusí líbit, ale za ní se skrývá naprosto úžasný příběh, na který jen tak nezapomenete. Pokud knihu ještě někdo z vás nečetl, tak to rozhodně napravte, nebudete toho litovat.


10. Fáze - Sdílej lásku
(Koho do TAGu označuješ?)
Sdílej lásku, pěkný. Do tagu označuji Azzie. Jojo zlato, promiň, ale jsem zvědavá na tebe. Nikoho jiného už ne, jelikož nikoho jiného už nechci nutit, ale pokud bude kdokoli chtít tento tag vyplnit, rozhodně mu nebráním. Budu jen ráda.

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Ah konečně jsem se dostala k přečtení! :3
    Musím říct že žádnou knížku z tvého výběru jsem nečetla, ale věřím ti že knížku "Než jsem tě poznala" jsi zhltla jedním dechem. Sama se na nic moc těším až se k ní někdy dostanu :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani jedna ti nic neříká?! Ostudo!..:D Bavettovi jsou skvělý a hlavně jsou od české autorky, rozhodně si je musí přečíst. Bude to tvůj úkol..:D A stejně tak se mrkni na knihu Život jedna báseň a Moře klidu. Dokonalost sama!..:D A Než jsem tě poznala je opravdu úžasná knížka, těším se na film a jednak i na další autorčiny knihy - Poslední dopis od tvé lásky a Stříbrnou zátoku..:)

      Vymazat
  2. Ell: Bavettovi miluju! U mĕ to ale bylo tak, že jsem nejdřív četla druhý díl :) Kvůli Než jsem tĕ poznala bych stopro zůsrala v noci vzhůru, ale začala jsem ji číst ráno, takže už se rozečtená noci nedožila... Moc hezký tag!

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide