Seriálový TAG

srpna 21, 2015



Na tento Seriálový TAG jsem nedávno narazila na facebooku, někdo ho tam sdílel, bohužel si už nevzpomínám, kdo. Rozhodla jsem si ho vyplnit, protože mě opravdu velmi dostal, a jelikož já jsem ten seriálový a filmový maniak, tak je tento tag přesně něco pro mě! Tak pojďme se na to podívat! :-)

1. Na jaký seriál si v poslední době začala koukat?



Na seriál Switched at Birth, který v překladu zní Záměna. Na tento seriál jsem se chtěla dívat už pěkně dlouhou dobu, již od chvíle, co mě na něj nalákala má kamarádka Azzie. Je to opravdu skvělý seriál, jen mě udivuje počet dílů první série. Třicet? To jsem ještě nezažila.


2. Kterou postavu obdivuješ?


Jen jednu? Je jich tolik! Nesmrtelný Semir z Kobry 11, odvážná Lindy ze seriálu Eye Candy, a spousta dalších, ale nejvíce ze všech to budou holky Starkovi, Arya a Sansa. Arya proto, že to musela vydržet s Ohařem, ale Sansa? Ta to musela vydržet s královnou. Obě velmi obdivuji, a ani za nic bych si nedokázala představit, co bych já na jejich místě dělala.

3. Když se řekne slovo "sexy", kdo se ti vybaví?


Zase další složitá otázka! Rozhodně si pod slovem "sexy" představím chlapa, ale tolik chlapů?! Nevím, koho si vybrat. Chci všechny! Bena a Alexe z Kobry 11, Tommyho z Eye Candy, Johna Snowa, Olivera Queena a nebo Barryho Allena. Lásky mého života. ♥

4. Se kterou postavou máš nejvíc společného?


Se Stilesem, definitivně se Stilesem. Jsem zvědavá jako on, a neustále bych spala, stejně jako on. Ne, to druhé ale není tak vážné. Stiles a já máme ještě společné to, že nás oba baví dělat si zábavu ze všeho, i když to občas není až tak zábavné. Ale nejen u něho bych našla pár společných vlastností. Když jsem sledovala seriál Eye Candy, velmi jsem si tam oblíbila George, ňoumu George, který je přes počítače. Ale i tak, stále vede Stiles, na toho prostě nikdo nemá. ♥

5. Který ze seriálů tě nejvíc zaujal dějem?


Nebylo to jednoduché, vybrat jen jeden, protože, kdyby mě seriály přeci nezaujaly svým dějem, proč bych na ně koukala, že? Ale podařilo se mi vybrat jeden. Jelikož jsem zároveň maniak do seriálů a šílený obdivovatel všech pohádek - to už by vám mohlo napovědět - a re-tellingů pohádek, bylo jasné co si vyberu. Je to seriál Once Upon a Time. Ten seriál úplně žeru, ten děj, jak je každou sérii jiný, ty postavy, to prostředí, jednoduše jsem se zamilovala. Už se nemůžu dočkat páté série.

6. Se kterou postavou by ses chtěla setkat?


Jedna to rozhodně není. Jejich tolik! Lindy z Eye Candy, Carter z Finding Carter, Stiles a Derek z Teen Wolfu... A je jich tak moc, že bych je tu vypisovala celou noc, ale nejvíce bych si přála setkat se se Stilesem a Derekem. Ty dva jsou prostě boží.

7. Na které místo by ses chtěla podívat?

Hrozně moc bych se ráda podívala na Zimohrad a na Královo přístaviště ve Hře o trůny,  a nebo do Storybrooku, ale ten už je v jiném seriálu. Jop, tam bych určitě chtěla a rozhodně bych se chtěla seznámit s Hookem a Henrym. Pak do Beacon Hills, asi jsem nějaký nadpřirozený stvoření, protože mě to tam opravdu hodně táhne. A naposled bych se buď chtěla podívat do Chester's Mills, ano Pod kupolí, a nebo do Arrowova nového doupěte. Viděli jste ho? Je naprosto boží!

8. Vyjmenuj všechny seriály, na které koukáš.

To bude dlouhý, to bude dlouhý, ale jelikož si to ta otázka žádá...

Sleduji? The 100, Agent Carter, Agents of S.H.I.E.L.D., Arrow, Kráska a zvíře, Dark Matter, Finding Carter, Game of Thrones, The Librarians, Once Upon a Time, Outlander, Pretty Little Liars, Agentura Jasno, Scream, Stitches, Supergirl, Switched at Birth, Teen Wolf, Under the Dome, The Wishpers, Young and Hungry.

A co jsem sledovala? 10 Things I Hate About You, Výjimeční, Bag of Bones, The Carrie Diares, Kriminálka Miami, Las Vegas, New York, Odložené případy, Delirium, Eye Candy, Glee, Doktorka z Dixie, The Lying Game, The Originals, Ravenswood, Tajemství kruhu, Selfie, Láska ve hvězdách, Lidé zítřka, Upíří deníky, Ve službách FBI, Witches of East End, Younger.

Není pochyb, jsem šílený seriálový maniak! :-)

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide