The Prince | Recenze

srpna 12, 2015


Ještě předtím, než začala Selekce, byla v životě prince Maxona jinačí dívka. Alespoň tak to tvrdí anotace. Maxon dosáhl devatenáctých narozenin a je jeho povinností, jakožto budoucího vládce, si najít manželku a budoucí královnu, a to právě pomocí Selekce. Díky Selekci se seznámili jeho rodiče, kterým to vyšlo, za to Maxon se obává, že jemu to tak snadno nevyjde. Jenže než se dozvídá jména vybraných dívek, přijíždí všechny významné královské rodiny se svými dětmi do paláce na oslavu princových narozenin. Právě tam mu odhaluje jeho nejlepší kamarádka Daphne, se kterou prožil dětství, své city k němu, a žádá ho, aby je opětoval a ukončil Selekci. Jenže to není tak jednoduché.

Princ Maxon celý svůj dosavadní život prožil v paláci. Neměl nikdy moc přátel, ale jednu kamarádku přeci jen měl. Daphne, se kterou vyrůstal. Takže neměl smutné  dětství. Ale nyní si musí vybrat dívku, manželku, kterou nikdy neviděl. Maxon mi v této krátké novelce vůbec nepřišel zajímavý, spíše nudný, ale stále je to stejný ňouma. Kdybych nečetla první díl, Selekci, asi bych tvrdila, že si mne nezískal, ale to nemůžu. Stále má to své princovské kouzlo, které mě v Selekci tak dostalo. Za to Daphne, tak si mne získala méně. Vážně, tohle měla být ta jinačí dívka, co byla před Americou? Přiznávám, že byly v Selekci momenty, kdy mi America přišla hloupá, ale naivní Daphne nesahala ani po kotníky. Ne, bohužel. Daphne a Maxon? Jak by vypadaly jejich jména - Daxon, nebo Maphe? Děs. Pro mě to navždy bude Maxon a America.

Po přečtení novelky The Queen jsem se na následující, The Prince, velmi těšila. Měla jsem v plánu se do ni pustit už mnohem dříve, ale to víte, angličtina. Četla jsem si anotaci a byla z ní úplně na větvi. Tak moc jsem se na knihu těšila. Jenže mou nadšenost trošku zmírnila nová informace, že to není tak, jak se na první pohled zdá. Takže jsem se do knihy pouštěla s mírnými pochybami, ale přeci jen jsem byla z novelky nadšená. Kniha je rozdělena na dvě části - jedna se odehrává chvíli před Selekcí, kde nalezneme Daphne, a ta druhá zase během Selekce a nachází se v ní setkání s Americou a zahrada. Po té informaci jsem od knihy moc neočekávala, a sice jsem byla mile překvapená, jak se mi kniha líbila. Rozhodně si přečtu i ostatní novelky. Snad budou alespoň z poloviny tak dobré, jako The Queen a The Prince.

Hodnocení:

Anotace: Předtím, než bylo třicet pět dívek vybráno soutěžit v Selekci... Předtím, než Aspen zlomil Američino srdce... Tady byla jiná dívka v Maxonově životě... Nepropásněte tuto vzrušující 64-stránkovou originální novelu ze světa New York Times bestsellerového románu Selekce. Taktéž představující ukázku z Elity, Kieřiny Cass horce očekávaného druhého dílu Selekce. (Goodreads, můj překlad)





Série: Selekce
Autorka: Kiera Cass
Díl: 0.5
Počet stran:  64
Vazba:  E-kniha
Nakladatelství:  HarperTeen Impulse
Rok vydání: 2013
Hodnocení Databázi knih: ---
Hodnocení Goodreads: 3,93



You Might Also Like

4 komentářů

  1. To zní dobře, ani jsem nevěděla, že tahle knížka k Selekci existuje :D...

    http://www.coolour-life.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já nejdřív taky ne, ale sleduju Goodread, a tam je všechno..:D Tahle novela ale není jediná před Selekcí, ještě tam je The Queen..:D

      Vymazat
  2. Takže ne jenom verze rodičů, ale i Maxona před Selekcí? :D Achjo... kolik těch novel vůbec dohromady je?
    I tahle zní dobře a určitě se k ní snad jednou dostanu, rozhodně ji nesmím propásnout ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou čtyři..:D Dvě před Selekcí - The Queen a The Prince, a pak dvě po Elitě - The Guard a The Favorite..:D No jo, vím všechno...D A to rozhodně je nesmíš propásnout, jsou krátké a opravdu super, takové jednohubky..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide