Obaly na sešity a desky | Back to school #2

srpna 31, 2015


Ahoj!
Opět tu pro vás mám něco z Mé tvorby. Stejně jako minule, se jedná o něco do mé rubriky DIY, nebo-li Do It Youself. To určitě znáte. V minulém článku jsem vám ukazovala, jak na pořadač. Sice to není nejlepší pořadač, ale pro mě ano. Nedávno jsem viděla v Albertu papírový pořadač za fakt primitivní cenu, takže když tak se tam zajděte podívat. :-)

Ale tentokrát se nebude jednat o pořadač. Dneska vám ukážu své desky, co jsem si vyrobila a obaly na sešity. Již minulý rok jsem s tím začala, a musíte uznat, že ty sešity po nějaké té úpravě vypadají úplně jinak. Jednoduše naprosto úžasně. :-)

 

Původně jsem měla takové papírové desky. Šíleně jsem na ně lpěla, nosila je všude, až se mi to jednoho dne vymstilo. Pršelo a voda mi natekla do tašky a pár sešitů, a právě ty desky, to schytaly. Hrozně mě to mrzí, ale pak když jsem si vytvořila ty nové, tak už tak moc ne. Myslím, že lepší desky jsem ještě neměla. A stačí k tomu jen karton, nějaký hezký papír a průhledný obal. To není tak strašný, ne?


A nyní ty sešity, které vás určitě zajímají nejvíce, nejprve na ty větší. Mamka měla schovaných pár starých dárkových papírů, tak jsem je využila. Rozhodně pro dobrou věc. Není to ani složité, na většině blozích jsem viděla spoustu nápadů na sešity, ale nedostala jsem se k nim, abych si je sama vytvořila.

 

A ještě obaly na ty malé sešity. Malých sešitů, jak vidíte, mám méně, takže taky malá spotřeba papíru. Ale i tak mám ty A4 sešity nejradši, proto jich mám více. A pak ještě spousta dalších desek. London desky. Když jsem je u číňanů, ano u číňanů, uviděla, nedokázala jsem je tam nechat. Brzy se taky chystám na cestu do Londýna, tak to asi bude ten důvod. A ty zbylé, ještě nevím na co je využiji, ale určitě se brzy něco najde. Již jsem viděla svůj školní rozvrh, a je naprosto nádherný. Nemůžu se čtvrťáku dočkat. :-)

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Ja som so zdobením zošitov skončila akurát včera a vyšlo mi, že na maturitný ročník mi ich postačí šesť. Ak učiteľka literatúry nebude chcieť nejaký extra osobitný. :D Tiež som používala baliaci papier a je to vôbec prvýkrát, čo som čosi také robila a náramne som si to užila. Verím, že aj ty. :D A to, že používate malé zošity je celkom fajn, ja som ich nevidela približne od prvého ročníka. :D Pekná prácička. :)
    Charlotte z blogu http://faylotte.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide