Červenec 2015 | Měsíční chvástačka

srpna 02, 2015


Ahoj! Je tu 2.srpna, to znamená konec měsíce a nová chvástačka. Takže, pojďme se chvástat!

Za minulý měsíc se mi podařilo nashromáždit opravdu hodně knih - 16 knih - že by nový rekord? Získala jsem tolik nových recenzních výtisků, knih z výher a také jsem si pár knih koupila. Mám ještě nějaké objednané, ale ještě nedorazily, tak příští měsíc. A teď, pojďme se na to mrknout. :-)


(KOUPENO) Jay Asher - Proč? 13x proto
(RECENZNÍ VÝTISK) Brooke Davis - Ztráty a nálezy
(RECENZNÍ VÝTISK) Pasi Ilmari Jääskeläinen - Literární spolek Laury Sněžné


(KOUPENO) Martina Sochrová - Čítanka IV. k literatuře v kostce
(KOUPENO) Hosamund Hodge - Cruel Beauty
(KOUPENO) Amanda Hocking - Frostfire


(RECENZNÍ VÝTISK) Holly Black, Cassandra Clare - Železná zkouška
(RECENZNÍ VÝTISK) Emma Hart - Hrej vabank
(KOUPENO) Zuzana Janovská - Probuzení


(VÝHRA) Monica Murphy - Crave
(VÝHRA) Monica Murphy - Torn
(VÝHRA) Laurell K. Hamilton - Provinilé slasti


(RECENZNÍ VÝTISK) Suzanne Collins - Aréna smrti
(RECENZNÍ VÝTISK) Suzanne Collins - Vražedná pomsta
(RECENZNÍ VÝTISK) Suzanne Collins - Síla vzdoru
(RECENZNÍ VÝTISK) L. J. Smith - Lovec

Když to shrneme, minulý měsíc byl velmi, velmi štědrý. Přišly mi knihy v angličtině, které jsem si v červnu objednávala na Book Depository. Dále jste si mohli všimnou, že na některých blozích probíhal Letní HOP, kterého jsem se samozřejmě zúčastnila, a poštěstilo se mi něco vyhrát! A to rovnou tři knihy, a dvě knihy z nich v angličtině. Naprostá nadšenost. A pak jsem vybrakovala slevy, ale odnesla si domů jen knihu do školy a knihu Proč? 13x proto. Zbylé jsem si musela objednat, ale zatím ještě nedorazily. A pár recenzních výtisků se mi tu i vyskytlo. Teď, když mám na ně čas, tak proč to nevyužít? V září už tolik času nebude. :-)

A co vy? Co pěkného jste získali v červenci vy? :-)

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Hrej vabank by som si rada prečítala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Četla jsem předchozí díly a líbily se mi. A na ten poslední díl jsem obzvláště zvědavá..:D

      Vymazat
  2. To je velká spousta knih :D tolik nových knih budu mít asi v srpnu :D Protože už teď dělám objednávku a mám tam 16 knih a ne a ne se rozhodnout jak to pokrátit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počítám s tím, že v srpnu budu mít další hromadu knih..:D Objednávala jsem si pár knih ze slev, ale ještě nepřišly a ještě by mi mělo dorazit pár knih na recenzi...:D Taky nevím, jak se zastav, nedokážu vždy odolat...:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide