Knižní přání #39

srpna 29, 2015


Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.
 

Juliet Immortal | Goodreads
 
Ta nejtragičtější romance všech dob...
 
Juliet si nevzala život. Byla zavražděna člověkem, kterému hluboce důvěřovala - svému novému manželovi Romeovi. Obětoval jí pro svou nesmrtelnost. Romeo ale nečekal, že Juliet taktéž získá nesmrtelnost a už vůbec ne, že se stane vyslankyní dobra. Pro záchranu zamilovaných duší již sedm set let tak bojuje proti Romeovi. To až do dne, kdy se setká s někým, koho je zapovězena milovat. A Romeo, ach Romeo udělá vše, co je v jeho silách, aby vše zničil. (Kath)
 
Juliet Immortal. Od té chvíle, co jsem narazila na recenzi Kath, jsem se na tuhle knížku velmi těšila. Další re-telling známého příběhu Romea a Julie. Re-tellingy pohádek jako je Kráska a zvíře nebo Popelka, ty mne sice zaujaly nejvíce, ale příběh o Romeovi a Julii? To zní taky úžasně! Nedávno byla kniha na BookDepository ve slevě, takže jsem si ji tam objednala, a teď netrpělivě čekám až dorazí. Snad se mi bude líbit tak jako Kath a ostatním, co ji již četli.
 
Witch Finder | Goodreads
 
Londýn. 1880. V chudinské čtvrti Spitalfields kovářský učeň Luke čelí zasvěcení do tajného bratrstva Malleus Maleficorum, které se věnuje lovu a zabíjení čarodějnic. Závěrečná zkouška rituálu je, vybrat si náhodně z Knihy čarodějnic jméno čarodějnice, kterou bude muset Luke vypátrat a zabít během jednoho měsíce, nebo bude smrti čelit on sám. Luke ví, že dnes večer se jeho život změní navždy. Ale když si vybere šestnáctiletou Rosu Greenwoodovou, nemá tušení, že jeho úkol bude mnohem těžší, než si kdy dovedl představit. (Aires)
 
Tak tato kniha, Witch Finder, si mne získala úžasnou obálkou a taky tím, že v názvu má čarodějnici. Již od mala jsem blázen do čarodějnic a mořských panen, ale najít nějaký úžasný příběh, který stojí za to? To je jako hledat jehlu v kupce sena. Jednoduše, těžké. Pak jsem ale narazila na recenzi této knihy u Aires a opravdu mě na knihu nalákala, snad ještě víc, než jsem se na knihu těšila prvně. K tomu je prý angličtina jednoduchá, takže, já jdu do toho! Už se nemůžu dočkat.
 
Cress | Goodreads

Cress od dětství vyrůstala sama uvězněná v umělém satelitu. Jedinou společnost jí zde dělají počítačové obrazovky. Díky času strávenému s počítači se Cress vypracuje ve špičkovou hackerku. Naneštěstí je však přinucena pracovat pro královnu Levanu a právě dostala rozkazy vystopovat Cinder a jejího pohledného průvodce. Cinder a kapitán Thorne jsou na útěku. Společně se Scarlet a Vlkem plánují svrhnout královnu Levanu a zabránit její armádě v invazi na Zemi. Právě Cress může Cinder a jejím společníkům pomoct. Odvážný pokus zachránit ji se však nezdaří a celá skupina se rozdělí. Cress má konečně svou svobodu, ale musí za ni zaplatit vyšší cenu, než si dovedla představit. A královna Levana nehodlá připustit, aby se někdo postavil do cesty její svatbě s císařem Kaiem.  I když se Cress, Scarlet ani Cinder necítí být povolány k záchraně světa, zdá se, že jsou jedinou nadějí, kterou svět má. (Goodreads)
 
Cress. Už jsem četla z Měsíčních kronik Cinder a Scarlet, už bych se do té Cress taky mohla někdy pustit. K tomu na Cress, jsem ze všech dílů nezvědavější. Jednak pro to, že nakladatelství Egmont u této knihy navrhlo svou obálku, a nepřevzalo ji z jiného vydání, jako u Scarlet. Ale pak také proto, že příběh o Locice mne zaujal nejvíc ze všech. Popelka a Červená karkulka nebyla špatná, to naopak, ale na Lociku se velmi těším. Doufám, že se k ní co nejdřív dostanu, a nejen ke Cress.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide