Knižní přání #38

srpna 22, 2015

 
Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.
 

Nebe je všude | Goodreads
 
Sedmnáctiletá Lennie je knihomolka, má ráda muziku a svůj klarinet. Žije spokojeně ve stínu své báječné sestry a trochu jí hraje druhé housle. Sedmnáct let se dělily o šaty, myšlenky, radosti i strasti. Ale teď je Bailey mrtvá a Lennie najednou přespává v domě plném smutku pod zamračenou oblohou. Jako by někdo vypnul nebe. Lennie se navíc do toho všeho zamiluje – poprvé ve svém životě a hned do dvou kluků. Joeho tajemný úsměv trumfne snad už jen jeho hudební talent a Toby je tichý pohodář, skejťák a hlavně Baileyina velká láska. 

 Lennie z toho má pěkně zamotanou hlavu, jeden z kluků jí pomůže vymanit se ze smutku, druhý ji do něj naopak uvrhává. Lennie se pokouší vypsat si duši na každý kus papíru, který najde, ale pomůže jí to najít tu pravou cestu, svou vlastní melodii ve všem tom hluku na světě? Křehký a dojemný příběh o ztrátě a životě, palčivých pocitech bezmoci a nenávisti i lásce zároveň. (Goodreads)

Kniha Nebe je všude mne velmi zaujala obálkou už v originále, tedy ta její anglická verze. Pak jsem se dozvěděla, že knihu vydá nakladatelství CooBoo, což znamená, že když to vydá CooBoo, musí to být opravdová pecka. Postupně jsem ale na knihu zapomněla, přiznejme si, že je spousta knih, a já bych si je chtěla všechny přečíst, ale kde na to vzít čas, že? To jsem ale snílek viďte? Pak mi ale random tuto knihu vylosoval a já si přečetla anotaci knihy. Páni, to zní naprosto skvěle! Po této knize se definitivně někde musím podívat a přečíst si ji, protože už nejen tou obálkou je dokonalá, ale i ta anotace zní opravdu slibně. Snad se mi to bude nakonec líbit. 

Nerozhodná | Goodreads
 
Jaké to je, když vám zemřou rodiče a vy se musíte přestěhovat na místo, které nesnášíte? Jaké to je, když na vás čeká poslední ročník na nové střední škole mezi cizími spolužáky a váš profesor umění je neskutečně sexy? Jaké to je, když máte podezření, že se váš švagr k sestře nechová tak, jak by měl? A jaké to je, když se zamilujete do dvou odlišných mužů, kteří toho mají mnohem víc společného, než byste tušili? To všechno dopadne na Annabelle Bennettovou, dívku, která přišla o rodiče a se svým bratrem se z Floridy musí stěhovat ke starší sestře do malého městečka ve státě Delaware. A i když si říká, že to ten jeden rok prostě nějak přetrpí, netuší, co všechno si pro ni osud ještě přichystal. (Goodreads)

Nerozhodná. Tato kniha, byla první knihou, kterou jsem si šíleně moc přála si od Stefanie přečíst. Viděla jsem, že na Goodreads publikovala dvě nebo tři kapitoly, tak jsem si tu ukázku přečetla. Neměla jsem od toho žádná velká očekávání, a ono bum! Tohle bych si opravdu ráda přečetla celé. Bohužel si budu muset ještě chvíli počkat, jelikož autorka pracuje na jiné verzi, kterou by následně poslala do vydavatelství, zda by ji nepublikovali, třeba jako e-knihu. Takže to skončilo tak, že jsem si od Stefanie vyžádala Starshow. Po Starshow se na tuhle knížku těším ještě více než předtím! A pokud tohle Stefanie čte, tak ne, nejsem magor, ale opravdu ji obdivuji, a zároveň se jí omlouvám, že jsem ještě nenapsala recenzi na Starshow. Budu se snažit ji sesmolit co nejdříve, slibuju! :-)
 
When I'm Gone | Goodreads
 
Mase si myslel, že už ho v životě nemá co překvapit. Celý život prožil na ranči v Texasu s matkou a nevlastním otcem a vždycky věděl, že je milovaný, i když mu v životě tu a tam udělal pořádný vítr jeho biologický otec, slavný zpěvák skupiny Slacker Demon, Kiro Manning, díky němuž má dvě nevlastní sestry. Jedna je živoucí anděl, druhá naopak naprostý ďábel. Jenže nepřímo díky té druhé potká ženu, která mu nedá spát. Bude ji chtít ochraňovat, pomáhat a vůbec se o ni postarat. Jen kdyby nebyla tak neuvěřitelně plachá. Reese neměla lehké dětství a dospívání už vůbec ne. Nese si s sebou jednu těžkou jizvu na duši i na těle, které se nedokáže zbavit. Nevěří mužům a snaží se si od nich udržovat patřičný odstup. Pak jí ale do života vstoupí jeden uhrančivý kovboj a i když ho nechce zatěžovat svými problémy, je na ni hodný a je odhodlaný jí pomáhat. Ví, že by si neměla dělat zbytečné naděje a stavět vzdušné zámky, ale nemůže si pomoct. I tak má ale strach z toho, jak se Mase bude tvářit na to, až vypustí své démony… (Syki)

A poslední knihou tohoto týdne co bych si ráda přečetla, je kniha When I'm Gone od autorky Hranice nevinnosti. Již jsem od této autorky četla sérii Fallen to Far, v češtině Hranice nevinnosti, komplet ve fanpřekladu a první díl v češtině. Následně jsem se pustila do knih o Harlow a Grantovi, kde se mihl Harlowin nevlastní bratr Mase. Do Mase jsem se tak trochu v knize zakoukala, takže, když jsem zjistila, že teď má přijít jeho příběh - ještě před ním byl jeden, ale ten mne nezaujal - rozhodla jsem se, že bych si ho opravdu velmi ráda přečetla. Angličtina Abbi není složitá, tak snad se mi knihu podaří někdy, až se k ní dostanu, přelouskat celou.

 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. Četla jsem nebe je všude a moc se mi to líbilo. Vlastně si můžeš na mém blogu přečíst recenzi... Moc hezký článek. :)
    http://thereviewsforbooks.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám radost, že se ti to líbilo...:D Před chvílí jsem narazila na ne moc pozitivní názor právě na tuto knihu, tak snad to není tak strašné...:D Tvoji recenzi si rozhodně jdu hned přečíst, snad mne utvrdí v tom, že to s touhle knihou ještě nemám vzdávat...:D Díky za komentář, moc mě potěšil...:)

      Vymazat
  2. už jsem na to goodreads taky musela zavítat, všude o tom všichni píšou :D

    Staymind

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Goodreads je skvělá stránka, rozhodně si neudělala chybu, pokud jsi se tam zaregistrovala..:D

      Vymazat
  3. Skvělý výběr :) Nebe je všude mě taky láká a Nerozhodná vypadá podle anotace moc dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Po Nebe je všude jsem už pokukovala v knihkupectví, a nejen z vnějšku vypadá úžasně! Snad ten příběh bude stát za to..:) A Nerozhodná opravdu vypadá velmi dobře, doufám, že to s tím vydáním Stefanie vyjde...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide