Knižní přání #36

srpna 01, 2015


Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.

 
Crave | Goodreads
 
Archer je zvyklý na přízeň žen. Jeho otec v něj nikdy nevěřil, přesto mu Archer dokázal že se o sebe dokáže postarat a vybudovat si miliónové zázemí. Láska se mu ovšem vyhýbá velkým obloukem, za což je velice vděčný. Nemyslí si, že existuje něco jako šťastné manželství a bez stálé partnerky je naprosto spokojený. Jenže pak se společně se dvěma dlouholetými kamarády na svatbě společného známého vsadí, že poslední nezadaný získá milion dolarů. Archer nikdy neodolá sázce a vždycky vyhraje. Jenže pak se do hry dostane Gageova mladší sestra Ivy, po které touží už od dospívání… Ivy neměla Archera nikdy ráda. Pokaždé si našel nějakou záminku, jak se jí posmívat, rýpat do ní, anebo i nějak urazit. Navíc ji vždy znepokojovalo to, jak na něj její tělo reaguje. Nedá se mu totiž upřít, že vypadá velice, velice dobře. A Ivy je pořád jenom ženská, které se všichni normální chlapi vyhýbají. Nevypadá to, že by se jí někdy podařilo najít ideálního partnera pro soužití. Proto, i když jí je jasné, že s Archerem nejspíš neexistuje žádná společná budoucnost, nakonec ráda podlehne společné přitažlivosti. (Syki)

O knize Crave jsem se dozvěděla od Syki. Četla jsem na knihu její recenzi, a vůbec to nebylo špatné, takže kniha jednoznačně mířila do mého nekonečného to-read listu. To bylo již dlouho zpátky, a já se ke knize nikdy nedostala. Ale pak se mi v Letním HOPu u Táni poštěstilo tuto knihu vyhrát, a nejen tuto knihu. Stejně jako Sykiina recenze, i Tánina recenze na knihu mě naprosto dostala. Jednoduchá angličtina? Ano prosím, to je přímo dělaný pro mě! Zatím jsem do knihy jen tak nakoukla, abych se přesvědčila, že úroveň angličtiny je opravdu tak jednoduchá. A ano je. Přečetla jsem sice jen pár stránek, ale za to může fakt, že mi už začínají chodit recenzáky. Moje chyba, příště si ji vezmu méně. I tak si ale rozhodně na knihu brzy udělám čas! V tom mi recenzáky nezabrání.
 
Učedník | Goodread
 
Než mu schopnost přivolávat démony obrátila život naruby, byl Fletcher prostým kovářským pomocníkem. Nyní se má stát válečným mágem a bojovat proti divokým orkům, kteří ohrožují jeho vlast. Jenže po moci touží i falešní šlechticové a ti tajně připravují zradu. Osud císařství leží ve Fletcherových rukou a jeho jediným pomocníkem je démon Ignatio... (Goodreads)

O Učedníkovi se teď nějak moc mluví, a já samozřejmě nesmím být pozadu. Obálka knihy vůbec nevypadá špatně a anotace rovněž ne, takže jsem se mrkla na pár recenzí. Hrozně mě zaujaly recenze MooX a Domči. Pak jsem někde četla, že kniha někomu připomíná sérii Hraničářův učeň. Tuhle sérii znám, je šíleně dlouhá, a nikdy jsem neměla v plánu se do ní pustit, ale to se změnilo. Půjčila jsem si v knihovně první díl, přečetla jsem si první kapitolu a super, vážně. Takže rozhodně do dalších dílu půjdu a pokud je Učedník něco podobného, tak i toho si prostě nesmím nechat ujít!
 
Etta a Otto a Russell a James | Goodreads
 
On the Road ve třiaosmdesáti? Proč ne? Elegantní, lyrické, provokativní a hluboké vyprávění. Kniha o lásce a ztrátě, o paměti a zapomínání a velkém motoru všeho dění – naději. Etta celý život strávila na farmě uprostředkanadské prérie. Vidět oceán je její největší přání. A tak jednoho rána vstane ještě časněji než obvykle, vezme si pušku, čokoládu a na nohy své nejpevnější boty a vydá se na východ. K oceánu to má přes 3 000 kilometrů daleko. Její manžel Otto na ni trpělivě čeká doma, vaří podle Ettiných kartiček s recepty a vzpomíná. A soused Russell vzpomíná také, ale jeho vzpomínky jsou jiné – a stále Ettu miluje stejně, jako ji miloval před padesáti lety, předtím, než se provdala za Ottu. (Goodreads)
 
Knížku Ella a Otto a Russell a James - opravdu dlouhý název - mi připomněla Lucy a její článek. Knihu mám už pár měsíců doma, půjčila jsem si ji v knihovně - velmi mě totiž okouzlila obálka, jak jinak - a pak jsem na ni zapomněla. Mám tu trošku - čtete HODNĚ - knih, co musím přečíst dřív. Vzpomínám si, že jsem knihu donesla do školy, pochlubit se, co jsem zase čmajzla v knihovně, a spolužáci se mi jen vysmáli. Kniha, kde hlavní hrdinka osmdesátiletá babča? To číst nebudu. A další úžasný názory. Každý mám na knihy jiný názor, ale ani ten jejich mě neodradil od toho, abych si knihu přečetla. Sice je možné, že se k ní nedostanu v dohledné době, ale jednou určitě. :-)
 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Učedník je zajímavá a pěkná kniha....

    OdpovědětVymazat
  2. Nečítala som ani jednu z týchto kníh, ale vyzerajú zaujímavo. :) Hlavne, tá druhá, z Hraničiarovho učňa som pár dielov čítala a páčili sa mi.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice jsem u první dílu Hraničářova učně, ale také se mi to zatím líbí. Takže pokud je alespoň z poloviny Učedník tak dobrý, jako Hraničářův učeň, tak si to prostě nesmím nechat ujít...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide