Knižní chvilky #5

srpna 16, 2015


Skoro po dvou týdnech, nové Knižní chvilky. Ano "nové". Přiznám se, že jsem s Knižními chvilkami trochu pozadu, protože tyto by se daly zařadit ještě do doby, kdy probíhal Čtečkaton u Kejbí. Většina knih, které uvidíte, jsou právě knihy, které jsem během Čtečkatonu četla. Jaksi jsem to jednoduše nestíhala, hlavně jsem se snažila psát recenze, protože ty jsou nyní u mne na první místě. I s nimi jsem totiž pozadu. Musím vše stihnout do září, protože pak už nebude čas - maturitní ročník, jéj. Tak pojďme na to. :-)



Blood and Snow. Má první "kniha" v angličtině, boží. Tuto knihu zmiňuji snad všude, jelikož byla má první zkušenost s angličtinou - fakt, tak angličtina je lehká, žádný strach, a taky proto, že naprosto nechápu to propojení. Sněhurka, totální nemehlo, sedm sexy kluků, jako sedm trpaslíků a nějaká Upíří královna? No jednoduše, co všechno jsem napsat. Kniha má jen pár stránek, takže ji za necelý den máte za sebou. Já sice ten příběh moc nemusím, ale je to skvělé procvičování angličtiny. Možná se pustím i do těch další jedenácti dílů, uff.

The Queen. Znáte Selekci? Rozhodně znáte Selekci, kdo by ji neznal? Už jen ty nádherné obálky... radost pohledět! Tak se připravte na to, že autorka napsala ještě dvě knihy, spíše takové novely, které jsou před Selekcí, a jednou z nich je právě novelka The Queen. Novela The Queen byla má druhá kniha v angličtině. Ze začátku jsem se bála, jelikož jsem nevěděla, jestli autorka nepíše tou složitou angličtinou, ale po pár stránkách už jsem tomu nevěnovala pozornost. Příběh prince Clarksona a Amberly mne úplně dostal a já jen otáčela stránku za stránkou. Určitě doporučuji tuto novelu pokud vás zajímá, jak to bylo mezi Maxonovými rodiči, kteří se také potkali pomocí Selekce. Jako on a America.



A teď se dostáváme k té druhé novelce, která následuje hned po The Queen. Už není o Amberly a Clarksonovi, ale tentokrát je o Maxonovi a o jeho tajemné dívce. O dívce, kterou měl ještě před Americou. To tvrdí anotace. Bohužel, tomu je trošku jinak. Nechci vám říct jak moc, ale rozhodně nečekejte, že by princ Maxon, kterému jednoduše říkám ňuňánek a ňouma, měl nějakou přítelkyni. Je to úplně jinak, ale i tak to nebylo špatné. Sice se m tato novelka nezamlouvala tolik jako The Queen, měla to kouzlo, a já ji dočetla bez dalších problémů.

Za to jsem měla přímo tragické problémy u knihy Zom-B! Taková ta úvodní kapitola mne na knihu tak šíleně nalákala, že jsem se těšila na další a další kapitoly. Ale měla jsem takové tušení - nebo jsem doufala? - že hlavní postavou je kluk. Vždycky, když si vybavím zombíky a nebo jiné příšery hraje v tom svou roli hlavní klučičí postava. Ale tady to byla dívka, hodně otravná dívka, grr. Myslela jsem, že kvůli ní hodím tablet z balkonu, ale přeci jen ty poslední kapitoly mne ohromily a totálně odrovnaly, že jsem se rozhodla dát dalším dílů šanci. Více až v recenzi, kterou bych co nejdříve měla sesmolit.

 

A co je tohle, co to je?! Zlatíčka, tohle je podpis autorky Katie McGarry! Ano, té autorky, které u nakladatelství CooBoo vyšly knihy Překroč svůj stín a Jen si troufni. Překroč svůj stín jsem četla již dlouho zpátky a Jen si troufni poté vyhrála u MaKy. Ale jak jsem k těm záložkám a podpisu přišla? Za to děkuji Kath, která na blogu Čteme anglicky sdílela odkaz na formulář, kde o záložky může pořádat kdokoli! A tady to máte, tedy odkaz na článek, kde najdete poté odkaz na onen formulář. :-)

 

A to nejlepší nakonec! Přišla mi na recenzi kniha Železná zkouška a ona prostě má tak úžasnou obálku, že jsem neodolala, a začala fotit. Tato fotka se mi opravdu povedla, co myslíte? Další knihou je kniha Probuzení. Tuto jsem nedostala na recenzi, tuto jsem si koupila, ale ona je taková zvláštní. Nikde ji totiž moc neseženete, jelikož ji autorka vydala na vlastní náklady, ale více v Unboxingu, který snad bude brzy. A taky nesmí chybět trilogie Hunger Games. Když už jsem byla v tom focení, tak jsem si trošku hrála a fotila vše, co se dalo. Hm, že by se ve mě probudil fotografický um? No ještě uvidíme. :-)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Taky mě v září čeká maturitní ročník... ale tak nějak si pořád říkám, že přes školní rok budu mít víc času než přes prázdniny :D Všichni maturanti mi tvrdili, že až na maturitu je ten rok naprostá pohoda. Tak uvidíme, třeba naopak budeme sypat recenze z rukávu! :)
    Na naglických knížkách je super právě to, že nemusejí být bůhvíjak dobré. I kdybys četla kdovíjaký brak, pořád můžeš říct, že sis na tom aspoň procvičila angličtinu :)
    Některé hlavní hrdinky dokáží být vážně k nesnesení, takže gratuluju, že tablet nakonec nikam neletěl a ve zdraví knížku přežil! :D
    Super fotky a super knížky:) Nad Železnou zkouškou také přemýšlím, ale někde na vrcholku to-read žebříčku ji nemám, takže ještě uvidím:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já s tím moc nepočítám...:D Jelikož budu pracovat na maturitní práci, což bude nespíš něco navrhnout a pak zrealizovat, asi to bude domek v měřítku, studuji totiž Design interiéru...:) A to ještě není všechno, je možné, že během školy pojedu do Londýna, něco na způsob školního výměnného pobytu, sice to bude náročné, ale velmi se těším...:D Díky za povzbuzení! Zatím si vybírám takové kraťoučké knížečky v angličtině, že by se to dalo nazvat jako procvičování angličtiny...:D To budu mít do toho Londýna..:D Taky jsem ráda, že tablet stále ještě žije, je totiž nový, to by moje předsevzetí, že tablet vydrží alespoň rok, moc dlouho nevydrželo...:D Ale bojím se, že brzy tu bude ten pocit znova, chystám se totiž na Girl Online, ale zatím nebudu nic říkat...:D Moc děkuju za komentář, opravdu mě potěšil, a jsem ráda, že se ti mé fotky líbí...:D O Železné zkoušce jsem už toho tolik slyšela, že jsem prostě neodolala...:D Taky ji tedy nemám někde na vrchu to-read listu, ale ten se mi mění skoro pořád, určitě to znáš..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide