Knižní chvilky #4

srpna 06, 2015


Po delší době, vám přináším nové Knižní chvilky. Jsou trošku starší, nestihala jsem je zveřejnit, jelikož jsem se snažila dopisovat recenze a jinačí, důležitější články, ale nyní už jste se dočkali. :-)


Pamatujete si ještě moji soutěž, která v červnu probíhala na blogu? Soutěž o záložky. Sice nic velkého, ale alespoň něco. To co vidíte na fotce, je sedm balíčků - obálek - které jsem posílala sedmi výherkyním. Zbylé dva balíčky předám osobně. Už mi i výherkyně odepsaly, že jim výhry dorazily, takže mám radost, a určitě brzy nějakou další soutěž uspořádám.


Dneska to není jen knižní chvilky. Dneska je to takový mix všeho. Konečně jsem se dostala k tomu, abych si něco nakreslila. A co jsem si nakreslila? Dívku v plamenech, Katniss Everden. Naprosto ten moment v knize miluju, takže jsem si ho zvěčnila na papír, a myslím, že se mi to i povedlo.

Zároveň také není nejlepší jen číst, psát a kreslit, takže jsem si trošku i hrála. Už dlouho jsem nehrála žádnou hru, a když jsem se začala nudit, tak jsem vždy mrkla na Superhry, co tam mají nového. A vrátila jsem se zpět ke hře, Papa's Freezeria. Je to super hra, možná se podívám i po dalších.


Ale teď k tomu nejdůležitějšímu a tomu, co vás nejvíce zajímá. Co jsem četla za zajímavé knihy.

Již před delší dobou jsem četla knihy Také a Chance od Abbi Glines. Byla jsem zvědavá na příběh o Harlow a Grantovi, takže jsem se do knihy pustila ve fanpřekladu. Velmi se mi kniha líbila, takže jsem se sháněla po pokračování, a na jednom blogu jsem objevila jen kousek přeložený do češtiny. Přečetla jsem si ten kousek, a pro zbytek jsem si sehnala knihu v angličtině. Toto by se dalo považovat za moji první zkušenost s angličtinou. Přečetla jsem sice jen kousek, ale za úplně první knihu v angličtině to nepovažuji, ale jo, nebylo to těžké. Více v recenzích, které na knihy chystám.

Dále jsem si na recenzi vyprosila od Stefanie její knihu Starshow. Už dříve jsem si ji chtěla přečíst, a nejen ji. Když jsou ty prázdniny, a já měla více času, tak jsem si ji chtěla přečíst, a dalo by se říct, že jsem ji slupla jako malinu. Za jeden den! Opravdu se mi to líbilo, a těším se na další knihu od Stefanie, ale více v recenzi, kterou chystám.


Přišla mi očekávaná knížka, kterou jsem si v červnu objednávala na Book Depository - Cruel Beauty. Mám ji jako e-knihu, ale špatně se mi to četlo, a k tomu, jsem chtěla tu knihu mít v knihovničce, takže bylo jasno. Tu knihu prostě musím mít. Za každou cenu. A teď, co ji mám, se na ni nemůžu vynadívat. Má opravdu úžasnou obálku, a to nejen na pohled, ale i na omak. Začala jsem ji číst, skončila jsem asi na třetí stránce, protože mi začaly chodit recenzní výtisky, takže jsem knihu musela odložit, ale čte se mi to stonásobně lépe než na tabletu. Ta angličtina není složitá, tak snad ji brzy přečtu celou.

A dočetla jsem Šepotání. Konečně! Přiznávám, tahle kniha pro mne byla výzva. Málem jsem se nedokázala překousat přes začátek a přes první polovinu, ale pak se to zlepšovalo, a já jsem to přeci jen dočetla. Hurá! Rozhodně se ale podívám po dalších dílech. Sice netuším, co v nich bude, ale ty obálky! Boží.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Pěkné knihy, snad se budou líbit :) A obrázek se opravdu povedl!

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide