Kindletime #29

srpna 25, 2015


Autorkou toho projektu je Teresinha,
Úkolem tohoto projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.
 

Ne vůbec jsem si nepořídila další e-knihy, a ještě k tomu v angličtině.
 
Knihu Proof of Forever jsem objevila díky její krásné obálce. Dokonce jsem se o ni zmiňovala v jednom dílu Letem obálkovým světem, kde jsem možná taky říkala, že mi kniha svým křídový písmem připomíná trošku Hvězdy nám nepřály. Tak snad to nebudu něco na ten způsob, to vážně nechci. Jelikož jsem si anotaci knihy nečetla, proto ji zatím soudím jen podle obálky. Doufám, že se ke knize jednoho dne dostanu, až moje angličtina bude na lepší úrovni než je teď.
 
I o knize Finding Paris jsem se zmiňovala v Letem obálkovým světem. Hned na první pohled mne ta obálka učarovala, takže jsem ji nemohla odolat. K tomu Paříž a Francie, to je můj sen. Již snad odjakživa se chci podívat do Paříže, takže když tam nemohu jet, tak proč se tam nedostanu alespoň se svou fantazií? Povedlo se mi to již u knihy Polibek pro Annu, tak snad to vyjde i zde. A vůbec, doufám, že je kniha o Paříži, protože, stejně jako u předchozí knihy, jsem si nečetla anotaci. Asi bych si měla začít číst ty anotace, jednomu to možná někdy pomůže.
 
A poslední je e-kniha Love Nouveau. Stejný případ jako u předchozích knih - nádherná obálka, která si mne naprosto získala, a anotace? Prosím vás, kdo ji potřebuje? Jenže pak mě hodně přesvědčila recenze od Olgy, abych přeci jen knize dala šanci, a nesoudila ji podle obálky. Teď jen čeká v tabletu až se do ni pustím, tak aspoň doufám, že mi bude ta kniha za to stát, a že budu z ní stejně nadšená jako Olga.
 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Knihy nepoznám, avšak prajem príjemné čítanie, ja si na anglické knihy ešte netrúfam, ale raz snáď áno :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju..:D Já se k postupně nim dopracuji, doufám..:D Začínám totiž s těmi kratšími knížkami, jako byly knihy The Queen a The Princ. Na ty delší zatím nemám odvahu, ale když já se na tyto knihy tolik těšila! Jednoduše neodolala jsem..:D

      Vymazat
  2. Tak ty obálky vypadají úžasně. Nejspíš nevydržím a také se po nich podívám. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty obálky jsou naprosto dokonalý! Jsem hodně zvědavá, co se za nimi skrývá...:D Snad se k nim brzy dostanu...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide