Kindletime #28

srpna 14, 2015


Autorkou toho projektu je Teresinha,
Úkolem tohoto projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.

 
Na knihu Insanity mě zlákala její krásná obálka a následně úplně super recenze od Kath. Podle anotace, kniha vypadá na to, že to bude re-telling známé pohádky, Alenky v Říši divů. Nedávno jsem dočetla Šepotání, což je taky re-telling Alenky z Říše divů, a celkem se mi kniha líbila, takže jsem se rozhodla jít do dalšího re-tellingu právě Alenky, snad to bude tak dobré, jak to tvrdí ostatní.
 
O knize One toužím už dlouhou dobu. Hlavně za to může ta úžasná obálka knihy, nemohla jsem se na vynadívat. Zatím jsem si anotaci knihy nečetla, a nebo jo, a jen si nevzpomínám, takže knihu můžu zatím soudit podle její krásné obálky, která je opravdu úžasná, takže jsem prostě musela mít. Doufám, že se do knihy brzy pustím, ale spousta jiných knih má přednost.
 
A poslední e-knihou, kterou jsem prostě musela mít, je e-kniha od Jojo Moyesové, autorky knih Než jsem tě poznala nebo Stříbrná zátoka, Honeymoon in Paris. Je to jen novelka, takže to bude krátké, takže si u toho procvičím tu svoji angličtinu, a až po té se pustím do těch náročnějších knih, jako je třeba kniha Instanity.
 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Insanity vyzerá výborne, príbeh Alice z krajiny zázrakov mám veľmi rada :-) Každopádne ako vidím, v poslednej dobe to ide akosi zasa do módy - najskôr Šepotanie a teraz toto :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám ráda příběh Alenky v Říši divů, sice ne až tak moc, ale pořád je jedna z mých dětských srdcovek...:) Taky jsem si teď všimla, že re-tellingy pohádek nějak frčí..:D Šepotání jsem četla, bohužel ale nepatřím mezi ty, co se jim kniha tolik líbila. Jo nebylo to špatné, spíše dobré, a to je taky fajn. Doufám, že Insanity bude ještě lepší!...:D Podle těch recenzí, co jsem četla, je. Už se nemůžu dočkat, až si ke knize někdy zasednu...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide