Kindletime #27

srpna 04, 2015


Autorkou toho projektu je Teresinha,
Úkolem tohoto projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.
 

Stejně jako v předchozím článku Kindletime, nyní tu mám e-knihy, které jste již mohli vidět v mém seznamu na Čtečkaton.
 
"Lips red as rubies, hair dark as night. Drink your true love's blood, become the Vampire, Snow White."
 
Kniha Blood and Snow mě zaujala již před delší dobou. Mělo by se jednat o moderní Sněhurku, a podle věty výše, která je naprosto úžasná, by se měla Sněhurka stát upírkou. Tak to jsem na to zvědavá. E-knihu jsem si dala do seznamu na čtečkaton. Tento článek píšu v polovině čtečkatonu, takže nevím, jestli jsem k ní dostala nebo ne. Nakonec jsem se ke knize přeci jen dostala a musím říct, že to bylo nejdivnější čtení za poslední dobu. Vážně. I když tento díl nechápu, stejnak se pustím do dalších. Je to pro mě takové procvičování angličtiny. A ta angličtina vůbec není složitá.
 
Knihu Topím se v tobě jsem si původně chtěla sehnat v normální papírové verzi, a teď jsem velmi ráda, že jsem to neudělala. I když se mi kniha jako e-kniha četla velmi rychle, bohužel jsem se v ní tak obrovsky zklamala. Nemůžu tomu stále uvěřit. Takové dobré hodnocení, tolik kladných názorů na ni, ale bohužel, mě to nebavilo a dalším dílům se vyhnu obloukem.
 
A  poslední je Zůstaň se mnou. Již jsem četla předchozí díly v sérii Počkám na tebe a ještě jednu knihu, Jako led, od J. Lynn, a jelikož já nemám ráda nedokončené série, i když na sebe ty knihy nenavazují, bylo jasné, že si knihu Zůstaň se mnou nenechám ujít. Po dočtení knihy jsem si už sakra říkala, jak to dokážu vydržet. Každou knihou je to horší, a tady tomu nebylo jinak. Osobně si myslím, že snad chce autorka vyrovnat autorce série Rosemary Beach, Abbi Glines, která má již čtrnáct knih. Takže, ještě to s J. Lynn nevzdám, kdo ví třeba mě nakonec dokáže nadchnout, ale moc s tím nepočítám.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide