Jak na pořadač | Back to school #1

srpna 23, 2015


Po dlouhé době zase nějaká ta Má tvorba. Tentokrát to není žádné malování či kreslení, dneska to je DIY pořadače, neboli jak si sami vytvoříte pořadač. Není to vůbec nic složitého a ani ne drahého. Tedy záleží na tom, jak si ho sami vyzdobíte. Pojďme se podívat na ten můj. :-)


Tento jeden jsem si vyrobila už před dlouhou dobrou, už to bude asi rok. Nutně jsem ho potřebovala, protože mi od třetího ročníku přibylo tolik nových sešitů, že už jsem nevěděla, kam je dávat. A proč si nevytvořit pořadač. V době jsem si vytvořila jen jeden, na A4 sešity, ale pak už jsem potřebovala další, na ty menší, takže jsem se rozhodla si vytvořit ještě jeden.


Teď nějaké ty rozměry. Nevím, jestli jste někdy viděli technický výkres, pokud ne, tak se seznamte. Toto je technický výkres právě mého pořadače. Teď si uvědomuji, že jsem vám k obrázku mohla dopsat, co je co, bohužel jsem zapomněla, tak to zkusím alespoň zde.

Ty obdélníky uprostřed, a hlavně ten střední, to je podstava, nebo ten na kterém všechny ostatní díly drží. Ten před ním, je ten menší a ten zadní díl, logicky to jsou jasná záda. A to co je napravo a nalevo? Tomu říkám křídla, a jsou to boky pořadače. Na obrázku jsou rozměry, tak snad je pochopíte.

 


A jak tedy na to? Najdete si nějaký samolepící papír, jaký se vám bude líbit. Já tento nalezla doma náhodou. Ani jsem netušila, že ho ještě máme, myslela jsem, že jsme ho spotřebovali posledně na digestoř, ale to sem nepatří. Pak jsem si z kartonu, takového toho méně tlustého. Ať je tak akorát. Ten si nastříháte podle rozměrů, které jsem vám sepsala výše. Pak je to jednoduché, vezmete papír a začnete ho formovat do podobného tvaru. Jen nezapomeňte to trošku přehnout, jinak by vám tam ten karton trošku vykukoval. A pak ještě jednou, jak můžete vidět na obrázku.



A teď, otázka za milion dolarů. Jak to spojit? Ptala jsem se na to samé, a přišla s nápady jako je lepidlo nebo tavící pistole, ale všechny byly mou mamkou zamítnuty. Poradila mi, ať to jednoduše zalepím znova tím samolepícím papírem. Jak můžete na obrázku vidět, uvnitř to není nejlepší podívaná, ale zaplníte to, a není to vidět. A to samé, co vidíte, děláte, dokud nespojíte všechny stěny tak, aby drželi.

Co dodat na závěr? Kdybych měla ještě papír na další, tak bych si jich rozhodně udělala více, bohužel mi papír nevystačil a já už stejný nemohu sehnat, tak si musím vystačit se dvěma pořadači. Rozhodně ale nejsem zklamaná. Ten první už mám rok a stále ještě dobře vypadá. :-)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. To je boží *_* Ani nevíš jak moc by se mi to hodilo, myslím, že už mám plán na dnešní večer :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!..:D Tak snad si jednou najdeš čas..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide