Hudba mého srdce #14

srpna 31, 2015


Týden se s týdnem sešel, a já tu pro vás mám další Hudbu mého srdce. Poslední Hudbu mého srdce v měsíci srpnu a také poslední tohoto léta. Zase jsem brouzdala po netu a hledala si nové a nové písničky, ale zatím jsem objevila jen ty, které jsem již jednou slyšela a zapomněla na ně. Ale jinak. Zítra začíná škola, těšíte se? :-)


Nejsem velká fanynka Justina Biebera, spíš nejsem vůbec, ale když jsem před lety narazila na cover jeho písničky As Long As You Love Me od Alex G, musela jsem uznat, že ta píseň je skvělá. V podání Justina jsem ji neslyšela, a doufám, že ani neuslyším, ale cover od Alex můžu poslouchat stále dokola.



Další písničkou, spíše melodií, co jsem za poslední dobu poslouchala, je Crystallize od Lindsey Stirling. Lidsey je skvělá se svými houslemi, a právě v této písni to dokazuje. A stejně tak v její další písni Shadows. Jsem trošku vybíravá ohledně písniček a knih, takže jsem jen pro tyto její dvě písně.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Písnička Shadows je úžasná. Já mám od Lindsey ještě strašně moc ráda Shatter me :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu jsem ještě neslyšela. Určitě se po ní podívám..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide