Hudba mého srdce #13

srpna 24, 2015


Po týdnu nová Hudba mého srdce! Pokud někdo tuto rubriku sleduje, tak si určitě všiml, že minulý týden žádné nové písničky nebyly. Nebyly jednak pro to, že jsem nic nového neposlouchala, ale také jsem nutně potřebovala zveřejnit nějaké přednější články, jako jsou recenze. Ale minulý týden už jsem něco nového opět poslouchala, takže se s vámi o své nejnovější hudební úlovky ráda podělím. :-)


"Nobody sees, nobody knows
We are a secret, can't be exposed
That's how it is, that's how it goes
Far from the others
Close to each other
That's when we uncover, cover, cover
That's when we uncover, cover, cover."

Uncover od Zary Larsson. Tuto zpěvačku znám už pěknou dobu, můj kamarád mi na její písničku, právě na Uncover, poslal odkaz. V té době byla ještě venku jen audio verze. Šíleně jsem tu písničku žrala, ale pak jakoby upadla v zapomnění. Ale po nějaké té době, jsem se k písničce znova dostala, protože Zara pustila do světa nové video. Video je jak jinak skvělé a písnička mě ani tak dlouhé době, co jsem ji neposlouchala, neomrzela, a stejně tak text písně.


A poslední "novinka" na mém seznamu písniček za minulý týden, je Beating Heart od Ellie Golding. Dávala jsem si re-watching Divergence a zaslechla ji tam. Tuto písničku jsem poslouchala už dříve, docela mě překvapilo, jak moc se mi líbila, protože ne všechny písničky od Ellie se mi líbí. Takže, když jsem tu píseň po takové době znovu zaslechla, chtěla jsem ji poslouchat neustále dokola a dokola. A tak se taky stalo, jen jsem to trošku střídala s písní Uncover od Zary.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. S písničkou Uncover jsem to měla stejně jako ty. Taky jsem na ni, tak nějak zapomněla, ale teď si ke mně opět našla cestu a zbožňuji ji! Stejně jako Beating Heart, která je prostě úžasná a k Divergenci se hodí :)

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide