Hudba mého srdce #12

srpna 10, 2015


Přeji vám hezké pondělí, zlatíčka! Minulý týden jsem strávila na koupališti a málem se mi roztekl mozek. Pokoušela jsem se číst, ale moc se mi do toho nechtělo. Chtěla jsem jen spát, ale mám tu tolik knih, co musím co nejdříve přečíst, že mi nezbylo nic jiného. Nezvládala jsem ale dohromady číst a poslouchat, takže jsem za minulý týden neposlouchala nic nového, ale přeci jen jsem "něco" poslouchala. Nejsou to písničky, ale theme songy z mých nejnovější, a nejoblíbenějších, seriálů. :-)

Teen Wolf. Jeden z nejlepší seriálů, ever. Na seriál jsem se ze začátku vůbec nechtěla dívat, nezaujal mě. Ale teď, co jsem ho viděla již tolikrát, tolikrát jsem si dala re-watching, se ho stále nemůžu nabažit, a theme songu. Toho už vůbec. Hodně se mi líbila čtvrtá série, ale úvodní píseň je u každé série stejná. Rozhodla jsem se vám ale vybrat pátou. Už jen kvůli tomu provedení, ale taky, že je nejnovější.


A teď něco nového. Možná nic nového pro vás, ale pro mě. Začala jsem sledovat Hru o trůny, jéj. Už dříve jsem viděla první díl, ale vůbec mě to nezaujalo. Pak jsem se nechala přemluvit svým bratrem a začala jsem sledovat seriál znovu od začátku. První série mě nezískala, ale od druhé jsem se do seriálu totálně zbláznila. A úvodní píseň? Jednoznačně naprostá dokonalost. Znám ji už dlouho, moje spolužačka ji dokáže skvěle zahrát na housle, a právě díky ní tu melodii miluju, a nyní i seriál.


Sledujete taky Teen Wolf a Game of Thrones? :-)

You Might Also Like

5 komentářů

  1. Teen wolf milujem! :O
    http://christinamajcikovaa.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Teen Wolf je super! A Stiles.. :3 :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím...:D A co říkáš na tuhle sérii? Podle mě je pěkně děsivá...:D

      Vymazat
    2. Ještě jsem se k ní nedostala. :(
      Jsem u 4.série, ale i tak... hodně se to změnilo.

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide