Hudba mého srdce #11

srpna 03, 2015


Ahoj všem! Všechny vás vítám u další Hudby mého srdce, která je již jedenáctá v pořadí, ale první v měsíci srpnu. Za poslední týden se toho tolik změnilo! Narazila jsem totiž na Lip Sync Battle mezi herci ze seriálu Agent of S.H.I.E.L.D. a Agent Carter. Pokud neznáte ony seriály, tak se na ně rozhodně mrkněte, stojí za to.

Ale zpátky k písničkám. Lip Sync Battle je o tom, kdo dokáže nejlépe "naprázdno" zazpívat některé písně. Všechno začalo nevinně. Team Carter ve složení Hayley Atwell a James D'Arcy, začali a pak se připojil Team Agents of S.H.I.E.L.D, který tvořili Chloe Bennet a Clark Gregg. Video všech "battlů" v celém článku. :-)


Mrzí mě, že jsem nenašla video, které by to vzalo pěkně po pořádku, tak jak to začalo, ale mám radost z toho, že se mi vůbec nějaké video povedlo najít, takže se na něho můžete podívat. Pokud vás zajímá, jak to začalo, tak zde vám přidávám odkaz, kde to naleznete. A kde také zjistíte, kdo vyhrál. :-) Ke mě se původně dostali jen videa od Chloe, která je zveřejňovala na Instagramu, kde jsem neustále, za to Hayley na Twitteru, tam moc nelezu.

Ale nejlepší, a nejvíce zákeřný tah, naleznete ve videu na 1:10, kde Hayley a James "zpívají" píseň Uh Oh, od Chloe. Ano právě od té Chloe, která je v druhém týmu! Boží, miluju tu jejich verzi. :-D


"Uh Oh!
I can hear my heart go.
Racing out of control.
It's so crazy.
Boy you really got me."

Uh Oh. Písnička, která mě naprosto dostala, když jsem ji slyšela ve videu Hayley a Jamese, takže jsem si ji vyhledala, a co mě nečekala. Chloe písničku nazpívala v angličtině i v čínštině! Za tu čínštinu ji obdivuji, ale poslouchat ji nebudu, ale ta originální, anglické, verze! Láska na první pohled. Chloe mám jako herečku velmi ráda, a jako zpěvačku snad ještě víc. Škoda, že toto je její jediná píseň. Docela by mě zajímalo, jaké by byly ty další.


A poslední písní minulého týdne, byla píseň This Is Me od Demi. No jo, mrkla jsem se znova na Camp Rock, nezabíjejte mě. Už je to asi dva, tři roky, co jsem ho viděla na posledy, tak jsem si ho chtěla připomenout. Naprosto ten film miluju, stejně jako na poprvé! Sice je pro mladší diváky, ale who cares, I love it! :-)

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide