Vyhlášení Záložkové soutěže

července 02, 2015


Červen je za námi a s ním i mé narozeniny, což znamená, že nadešel čas vyhlásit výherce. Tak kdo z vás ode mne získá balíček plný záložek? Nejprve než vyhlásím výherce, bych vám všem chtěla moc poděkovat za krásná přání a za to, že jste se přihlásili do této soutěže. Mám obrovskou radost z toho, že jste se zúčastnili a velmi si toho vážím. Už nebudu zdržovat, pojďme se podívat, kdo tedy vyhrál. :-) 

Nejdříve si připomeneme, o co se soutěžilo:

  

A nyní, kteří z vás jsou tedy ty šťastlivci? :-)


 My book world :-)


Milenne

Ells

Azzie

Martina Zrubcová Marťásek

MooX

Všem výhercům gratuluji, a nyní jim jdu napsat na email. Pokud se mi neozvou do 48 hodin, budu muset vylosovat někoho jiného, bohužel.  

Jinak, ještě jednou všem výhercům gratuluji, a doufám, že se vám balíček bude líbit! :-)

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Jé, já vyhrála :-) Moc děkuji, adresu jsem už poslala. Gratuluji i ostatním.

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide