Unboxing #9

července 30, 2015


Týden se minul s týdnem, a já už mám pro vás další Unboxing. Tentokrát mi balíček přišel od eshopu Kniha.cz, se kterým jsem nedávno navázala spolupráci. Skrývá v sobě recenzí výtisk knihy, za kterou jim moc děkuji a vy se brzy budete moc těšit na recenzi.


Tak jaká kniha se tedy skrývá v balíčku? Je to celkem novinka, vyšla tento rok, a jmenuje se Ztráty a nálezy. Podle vysokého hodnocení a skvělých ohlasů u čtenářů, si mne kniha velmi získala. A nyní, se mi naskytla možnost knihu mít, takže jsem neváhala a o knihu eshop požádala. Velmi se na ni těším, a sama jsem zvědavá, jaký bude na ni můj názor.


You Might Also Like

7 komentářů

  1. Tak tu jsem bohužel nedočetla ale snad se tobě bude líbit..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, tak to mě mrzí...:( Snad se mi tedy bude líbit...:)

      Vymazat
  2. Já jsem tuto knihu nečetla, ale určitě si ji někdy musím koupit. Tak ať se ti líbí. :)
    Blog:Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
  3. Tuhle knihu jsem ještě zatím neměla možnost číst, snad se ti bude líbit! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já teď dočetla Svétlo mezi oceány, krásná knížka, i když asi ne pro každého. Recenze tady:
    http://siraelxy.blogspot.cz/2015/07/m-l-stedman-svetlo-mezi-oceany.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu knížku ti závidím, taky bych si ji chtěla přečíst. Skvělá recenze...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide