Unboxing #8

července 21, 2015


Mám tu pro vás další Unboxing. Minule se, nevím jestli kvůli mě, ve skupině Knižní blogeři na facebooku vedla diskuze, proč vůbec někdo tyto články píše. Můj názor na tyto články je jedině pozitivní. Pokaždé, když někdo článek s Unboxingem sdílí, jsem zvědavá, co komu přišlo. Pokud se někomu nelíbí, že takové články píšu, tak ho přeci nenutím, aby je četl. Já je píšu, protože mě baví je psát, a ráda se s těmi, kdo je čtou a prohlíží si obrázky, podělím o své nové knihy.


Takže, pro ty z vás, kdo to nevzdali, a pokračovali dál. V červnu jsem si objednávala na BookDepository dvě knihy, nedávno mi dorazila již první, kterou jsem vám ukazovala v předchozím článku. Jednalo se o knihu Cruel Beauty, a teď mi přišla ta druhá kniha.


Kniha, kterou jsem si objednávala je kniha Frostfire od autorky Amandy Hockingové. Autorce u nás vyšla již série Svět Tryllů, kterou jsem já ještě nečetla, právě proto, že mě její nová série The Kanin Chronicles zaujala mnohem více. Samozřejmě za to mohla úžasná obálka knihy, a pak také anotace a hlavně recenze od Kath. Podle anotace by to zase mělo být něco ze Světa Tryllů, tedy o tryllech, takže nejspíš, než se pustím do této knihy, se ještě poohlédnu po předchozích dílech. Trošku mě ale mrzí, že od Book Depository nedorazila záložka, jelikož oni je mají opravdu hezké, takže snad to vyjde příště, až si budu zase něco objednávat.


Dneska to není jen knižní Unboxing. Společně s knihou mi přišla i vytoužená objednávka z ebaye, kde jsem si objednávala kryty na telefon. Bohužel, se mi to trošku zvrtlo. Počítala jsem s tím, že první kryt bude na pevno, tedy přímo na telefon, a na to bych pak použila ten průhledný, ale jak říkám, tak trošku mi to nevyšlo, ale to vůbec nevadí. Z krytů mám radost, a vůbec nevím, kdy je budu stíhat "nosit" na telefonu. 

Nyní, po zkušenostech s Book Depository, že mi knihy opravdu dorazily, si chystám objednat další. Už teď se nemohu dočkat, co si zase objednám.


You Might Also Like

6 komentářů

  1. Já miluji Unboxing a také ho na svém blogu dělám. Ta knížka vypadá hodně krásně. :)
    http://readingwithlu.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Na túto knihu sa chystám aj ja :3 A čo sa týka Cruel Beauty, tak tá kniha je celkom dobrá, síce ju ešte čítam, ale zatiaľ je vážne dobrá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cruel Beauty také právě čtu..:D Sice pomalu, ale přeci jen jsem začátečnice ve čtení v angličtině, takže se na mě musí pomalu..:D Na to, že je to má první knížka v angličtině, se mi to čte velmi dobře. Doufám, že stejně tak to bude i s touto knihou..:)

      Vymazat
  3. Frostfire vypadá naprosto úžasně, hlavně ta obálka, ta je totiž nádherná!

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide