Unboxing #7

července 09, 2015


To už tu skoro dva týdny nebyl žádný Unboxing? To je snad až neuvěřitelné, protože ke mě se ty balíčky zatím hrnou, jak jen to je možné. K tomu jich je ještě spousta na cestě, takže se rozhodně nemusíte bát, že by mi balíčky přestaly chodit. To se nikdy nestane. Tentokrát tu pro vás mám Unboxing dvou balíčků! To je naprosto skvělý, protože se mi vždy sejde jen jeden balíček, ale nedávno mi přišly dva naráz.


Copak asi v těch balíčkách je? Jsou celkem malé, takže to nebude nějaká obří kniha. Nebudu vás napínat, a prozradím vám, že v tom větším je moje druhá objednávka z BookDepository, a v tom menším, je první recenzní výtisk od nakladatelství Paseka, kterému za knihu šíleně moc děkuju!


Balíčky jsou roztrhané, a už vidíte, co jsem si objednávala na BD. Ano, je to Cruel Beauty, moje nová láska. O této knize jsem se dozvěděla díky Kath a její recenzi. Miluji příběh Kráska a zvíře, a když jsem se dozvěděla, že kniha Cruel Beauty je jejím retellingem, nedokázala jsem jí odolat a pořídila si ji jako e-knihu. Bohužel se mi to nečte moc dobře na tabletu, tak jsem si knihu chtěla sehnat jako paperback. A měla jsem štěstí! Kniha totiž nedávno jako paperback vyšla, takže hned mířila do košíku. Ještě štěstí, že jsem na ní měla. Mimochodem, kniha je naprosto úžasná jak na pohled, tak i na dotek, stále se na ní nemůžu vynadívat.

A druhý balíček, tak ten jsem trhala jak šílená, a pravda je, že jsem možná u jeho trhání vypadala trošku šíleně. No co, lepenka dělá s lidmi divy. To ale nebylo všechno, jak vidíte, kniha byla ještě zabalena do bublinkové fólie - miluju bublinkovou fólii - a další lepenky - nesnáším lepenku.


Už nebudu napínat, kniha, o kterou jsem požádala nakladatelství Paseka je kniha Literární spolek Laury Sněžné. Hned na první pohled jsem se do její obálky zamilovala. Mimo to, do tohoto vedra se mi úplně skvěle hodí, a jsem z ní naprosto paf. Ale nejen obálka vypadá úžasně. I anotace knihy je skvělá, a já se nemůžu dočkat, až se do knihy pustím.


Vůbec jsem nečekala, že dostanu ještě něco od nakladatelství Paseka, právě proto jsem byla naprosto nadšená z těch krásných pohledů. I když já pohledy nikdy nepsala, tak se to nyní může změnit, a nebo je budu používat záložku. To ale vůbec není špatný nápad.


A na závěr, jako již tradičně, foto mého zlatíčka s mými novými láskami. :-) 

You Might Also Like

8 komentářů

  1. Literární spolek Laury Sněžné bych si hrozně ráda přečetla. Závidím ti tuto knihu. Obálka je překrásná. :)
    Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju..:D Z knihy mám obrovskou radost, a ta obálka, nemůžu se na ní vynadívat. Už se nemůžu dočkat, až se do knihy pustím...:)

      Vymazat
  2. Krása♥ Ten Literární spolek ted nejak frčí, nikde jsem si ho nevsimla. Mimochodem - víš že bublinkové folie zvažují zrušit?!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem si všimla, že Literární spolek četl snad už každý..:D Cože?! Nesmí mi zrušit bublinkovou fólii! To je strašný, doufám, že se to nestane...:O

      Vymazat
  3. Literární spolek mi také nedávno přišel a stejně jako ty jsem byla nadšená z pohledů! :) Tak snad ta kniha bude stát za to ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty pohledy jsou naprosto úžasný, a stejně tak doufám, že i kniha bude...:)

      Vymazat
  4. O Literárním spolku nic nevím :-( Je to možné? Děkuji za info :-)

    OdpovědětVymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide