Summer Reading #2 | A Court of Thorns and Roses

července 07, 2015


Nedávno jsem se zmiňovala, že bych se ráda zapojila do Summer Reading, kteří pořádají Kath a Vendea. Už minulý rok mě to zaujalo, jenže má úroveň angličtiny, no řekněme, že nebyla dobrá. Tak jsem to chtěla zkusit teď. Prohlížela jsem si seznam knih, co se bude za toto léto číst, a všimla si v něm knih A Court Of Thorns And Roses a Everything That Makes You.  Právě tyto dvě knihy, jsem si před delší dobou pořídila jako e-knihy, tak jsem si řekla, že to zkusím, že do toho opravdu půjdu.


V neděli skončilo společné čtení knihy Nowhere But Here, a tedy s dalším týdnem přichází další společné čtení, a právě s knihou A Court Of Thorns And Roses od Sarah J. Maas. Do tohoto společného čtení jsem se chtěla opravdu zapojit, takže jsem si na tabletu knihu našla a začala číst. Bohužel, jsem si asi vzala až moc velké sousto. Přečtla jsem první větu, té jsem ještě porozuměla. U následující jsem nerozuměla polovině, a při té další už jsem šílela a hledala slovník. Vážně trapas. Proto jsem si řekla, že na to půjdu pomalu. I když je na čtení této knihy vyhraněný týden, tak mě to bohužel nestačí. Zvlášť, když jsem v angličtině ještě nic nečetla. Proto jsem se rozhodla, že si nejdřív přečtu knihu Never Never od Colleen Hoover. Jak jste si již všimli, tak tam není, ale bohužel, já prostě něčím musím začít a právě tato kniha má jen asi 80 stránek, čímž pádem doufám, že ji přečtu, i třeba s tím slovníkem, a na knihu A Court Of Thorns And Roses se pustím potom. Pro mě hlavně bude podstatné, že se vůbec zúčastním, a knihu přečtu, i když ne teda v tom čase.

Anotace (EN): When nineteen-year-old huntress Feyre kills a wolf in the woods, a beast-like creature arrives to demand retribution for it. Dragged to a treacherous magical land she only knows about from legends, Feyre discovers that her captor is not an animal, but Tamlin—one of the lethal, immortal faeries who once ruled their world. As she dwells on his estate, her feelings for Tamlin transform from icy hostility into a fiery passion that burns through every lie and warning she's been told about the beautiful, dangerous world of the Fae. But an ancient, wicked shadow grows over the faerie lands, and Feyre must find a way to stop it . . . or doom Tamlin—and his world—forever. (Goodreads)

Pro neználky, kniha A Court Of Thorns And Roses by měla být retellingem známé pohádky Kráska a zvíře, která je mou nejoblíbenější, takže to je další důvod, proč bych si knihu ráda přečetla.

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide