Škola, aneb má příprava na obhajoby | Part II.

července 05, 2015


Mám tu pro vás další článek do rubriky Moje tvorba. Minule jsem vás nechala napnuté a představila jsem vám jen své plakáty k soutěžním pracím a stejně tak mé lampě, ze které jste toho moc nevyčetli. Pro vytvoření svého svítidla jsem si vybrala materiál papír. Říkáte si, že je to nemožné? Do kdy viděl svítidlo z papíru, vždyť to shoří! Tak to mi dovolte vám představit moji úžasnou lampičku, na kterou jsem velmi hrdá. Opravdu se mi podle a hned, jak to bude možné, tak si ji beru domů. :-)

Jak jsem vám již minule zmiňovala, v první poletí bylo mým zadáním Dárková vinotéka. Toto téma mě dostalo, nevěděla jsem vůbec nic, co na to vymyslet, a proto to dopadlo, tak jak to dopadlo. Dobře, ale zároveň i špatně. Proto jsem si říkala, že v druhém pololetí vytvořím něco, co budu chtít vytvořit já, a nikdo mi do toho nebude kecat. Přiznávám, šla jsem tentokrát trochu do extrému, ale jsem na sebe vážně pyšná. Nejen lampička se mi opravdu povedla, ale i portfolio, které si můžete prohlédnout v následujících obrázcích.

Teď jsem si uvědomila, že asi netušíte, co je portfolio. Portfolio je kniha, která vlastně prezentuje jak vás, tak i výrobek. Skládá se, samozřejmě, z hlavní stránky, dále z obhajoby, kterou následně i říkáte před učiteli, technických výkresů, což je laicky řečeno, kolik má lampička výšku šířku a tak dále, a popřípadě z nějakého postupu, fotek, skic a vizualizace. Jelikož jsem chtěla, aby bylo více fotek vedle sebe, protože jich mám hodně, tak vám doporučuji si obrázky rozkliknout, a tím pádem se vám zvětší.

    


    

    



  

Ještě než to ukončím, tak bych vás chtěla ještě obeznámit s papírovou technikou pletených košíků, a opravdu šíleným strachem, který jsem měla při pletení lampičky, že se mi každou chvíli rozpadne. Na tuto techniku jsem přišla díky mamce, objevila ji někde na internetu a již delší dobu si takto vyrábí různé košíky, věnečky, srdíčka, a kdo ví co ještě. Přišlo mi to jako dobrý nápad, vytvořit proutěnou lampičku, ale ty nervy s ní! Bože, dala mi opravdu zabrat, ale zvládla jsem to a jsem na sebe ohromně pyšná.  

  

A jako na úplný závěr, bych vám chtěla ukázat svoji lampu, jak vypadá již nabarvená a připravená na obhajoby. Tyto fotky jsem fotila den před obhajobami pro svou kamarádku, ale nejen pro ni, ale pro sebe a také pro vás. Chtěla jsem se prostě pochlubit, a hlavně vám ukázat, co se tvoří na škole s oborem Design interiéru. :-)

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide