Vlčí mládě | Seriálová recenze

července 12, 2015

Scott McCall je obyčejný kluk s astmatem, který nikde nevyčnívá. Jenže pak k němu přijde večer jeho nejlepší kamarád Stiles s tím, že se doslechl od svého táty, který je místním šerifem, že v lese nalezli polovinu lidského těla a pátrají po té druhé. Na popud Stilese, se Scott s ní vydává do lesa, kde společně pátrají. Jenže tam objeví úplně něco jiného. Na Scotta vyskočí nějaké velké zvíře a pokouše ho. A od té chvíle je Scottův život jiný. Už najednou nepotřebuje inhalátor a mnohem lépe vidí a slyší. Až později zjišťuje, že byl pokousán vlkodlakem a že se jím stává i on.

Na seriál Teen Wolf jsem začala koukat už před dlouhou dobou. Vlastě si už nevzpomínám, jak jsem na tento seriál narazila. Když jsem na to začala koukat, říkala jsem si, bože, jak je to staré a jak vypadal ten Stiles! Neuvěřitelné. Hned od první chvíle jsem se do Stilese zamilovala více než do Scotta. Dále jsem si ale velmi oblíbila Jacksona, který hrál v prvních dvou sérii, a pak dostal roli v Arrowovi, takže v Teen Wolfu přestal hrát. Byl to trošku parchant, ale vážně jsem ho měla ráda, a stejně tak i Lydii jsem si oblíbila. Již od začátku jsem tušila, že se pro ní chystá něco velkého a dočkala jsem se toho. Bohužel jsem si Petera, byl strašný. Jsem ráda, že už tam není a on není jediný, koho nemám ráda, je jich víc. Jako třeba Alison, pravá dcera svého otce, lovkyně vlkodlaků, dále pak Kate, její milá tetička, nebo Malia. Malie se do Scottovi party přidala až ve čtvrté sérii, ale i tak ji moc nemusím. Tu herečku mám ráda, to neříkám. Oblíbila jsem si ji v seriálu Tajemství kruhu, kde hrála čarodějku Dianu, ale v tomto seriálu ji nemám ráda, protože mi leze do mého páru Stydia - Stiles a Lydia. No škoda, snad se to ještě změní. A pak také nevěřím Theovi, který se objevil až v páté sérii.

Již je to dlouho, co jsem začala sledovat seriál Teen Wolf. Právě díky němu jsem se tolik zamilovala do Dylana O'Briana, který v seriálu hraje Stilese. Právě teď vysílá každé pondělí televizní stanice MTV pátou sérii, a přiznám se, že jsem z ní šíleně zmatená. Když začínala čtvrtá série byla jsem z ní na větvi, protože jsem věděla, co se tam bude dít. Tady jsem tak zmatená, jak jen to jde, protože u této sérii nic nevím. Nevím čemu mám věřit. Je to tak zajímavé, ale tak záhadné, a to se zatím ještě nic neví. No tak teda zvědavá, jak to bude pokračovat, přeci jen se má tato sérii dočkat 20 epizod, tak uvidíme. A mimochodem, už je to oficiální! Příští rok se dočkáme další, již šesté série, a můžeme se těšit na velké věci, protože tvůrci seriálu plánují ty "doktory" přetáhnout ještě dál. Už teď se nemůžu dočkat, jsou vážně děsivý, se sami podívejte v traileru na onu pátou sérii. Nemůžu jinak, ale tento seriál si jednoznačně zaslouží plný počet hvězdiček, i přes tu pátou sérii, která je místy tak mimo, že se v ní nevyznám, ale co, jsme teprve na začátku, a já počítám s tím, že se to rozjede.

Originální název: Teen Wolf
Režie: Russell Mulcahy, Toby Wilkins
Žánr: Komedie / Drama / Horor
Název komiksové předlohy: Teen Wolf
Autor komiksové předlohy: David Tischman
Hrají: Rose McIver, Malcolm Goodwin, Rahul Kohli, Molly Hagan, Nick Purcha, Alexandra Krosney, David Anders, Robert Buckley, Nora Dunn, Jenna Berman a další.
O seriálu: Vlčí mládě je napínavé drama o proměně a zakázané lásce současných teenagerů. Jde o svěží a odlišný pohled na stejnou látku jako ve filmu Školák vlkodlak z roku 1985 s Michaelem J. Foxem. Šestnáctiletý Scott McCall, věčný outsider ignorovaný okolím, touží po alespoň minimálním uznání, které by jej vytrhlo z každodenní středoškolské anonymity. Když se jedné noci přidává v lesích k policejnímu pátrání po mrtvém těle, setkává se v temnotě s tajemným tvorem. Je pokousán a jen zázrakem vyvázne živý. Další den jej však ve škole čeká překvapení – z plachého outsidera se stane vlkodlak... a jeho život už nikdy nebude jako předtím. (ČSFD)