Kobra 11 | Seriálová recenze

července 16, 2015

Kobra 11. Nejznámější seriál, který pochází od našich německých sousedů, se dočkal již devatenácti sérií a ještě další jsou na cestě. U nás je seriál vysílán na televizní stanici Fanda. Nebudu tu rozebírat nějaký děj. Vlastně se jedná o seriál, kde v každém díle honí hlavní hrdinové padouchy.

"Jejich revírem je dálnice, jejich tempo je vražedné. Jejich protivníci jsou překupníci kradených aut, vrahové a vyděrači. Muži z Kobry 11 pracují ve dne v noci, jejich úkolem je chránit naši bezpečnost."

Během těch několika sérií vystřídal hlavní hrdina Semir již několik parťáků. Přiznám se, že už je to dlouho, co jsem sérii viděla od začátku, tedy od úplného počátku. Mnoho z těch Semirových parťáků jsem neměla ráda, až když se tam objevil Ben, tak moje srdce pookřálo, a já chtěla koukat na další série. Pokaždé, když si vzpomenu na Kobru 11, tak si vzpomenu právě na sérii, ve které je hraje Tom Beck.

Před nedávnem jsem se rozhodla si Kobru zhlédnout znova. Má spolužačka začala na Kobru koukat od první série a nalákala mě, abych si ji zkoukla znova. Bohužel, jak jsem již zmiňovala, někteří Semirovi parťáci mi nebyli sympatičtí, takže jsem začala koukat až od třinácté série, kde se na scéně objevuje Ben. Série, kde Ben hraje jsou mé nejoblíbenější. Bohužel, mám tu smůlu, že Ben už v dalších sériích není, a mě to strašně moc mrzí. Tom se totiž rozhodl věnovat se hudební kariéře, než té herecké, takže v Kobře skončil. Doufám, že mu bude v budoucnosti přát štěstí, jako nyní. Poslechla jsem si pár jeho písniček a jsou opravdu dobré. Jenže pak mě velmi štve ten Semirův nový parťák, který nastupuje v devatenácté sérii. Nevím, jak se jmenuje, a nevím, jestli budu sledovat sérii, ve které hraje, protože už kvůli jeho chladnému vzhledu je mi nesympatický. Ještě uvidíme.

Nemůžu jinak, ale série, kde hrál Tom jsou jedny z mých nejoblíbenější, takže jsem se rozhodla, že budu hodnotit právě je. Nejen, že jsou to mé nejoblíbenější série, ale také jsou to jedny z nejlepších sérií. Tím pádem si jednoznačně ode mne odnášejí plný počet hvězdiček. Pokud bych ale hodnotila úplně celou sérii, tak by to bylo trošku horší, ale i tak, je seriál Kobra 11 mojí srdcovou záležitostí, která mě nikdy neomrzí.

Originální název: Alarm fur Cobra 11
Režie: Matthias Tiefenbacher, Robert Sigl, Michael Karen, Diethard Küster a další
Žánr: Akční / Krimi / Drama
Hrají: Mark Keller, Johannes Brandrup, Erdogan Atalay, Gottfried Vollmer, René Steinke, Gizem Emre, Christian Oliver, Charlotte Schwab, Carina Wiese, Niels Kurvin, Gedeon Burkhard, Max Riemelt, Dietmar Huhn, Gerry Wolff, Joachim Paul Assböck, Tom Beck a další.
O seriálu: Seriál Alarm für Cobra 11 (u nás vysílaný pod jednoduchým názvem Kobra 11), je prvotřídní německá akční show plná strhujících akcí, vzrušujících příběhů, bystrých a pohotových vyšetřovatelů a samozřejmě burácení silných motorů v závodě na život a na smrt. Pilotní film "Bomby na 92.kilometru" byl odvysílán 12. března 1996 na RTL a sledovalo jej ohromujících 10 milionů diváků. Svým ztvárněním seriál Kobra 11 přinesl na německé obrazovky zcela nový typ programu: akční seriál, který vzniká v čistě domácí produkci a na 100% se vyrovná svým hollywoodským vzorům. Po svém senzačním uvedení se brzy stal hitem nejen v Německu, ale i v mnoha dalších zemích světa. (Serialzone)