Finding Carter | Seriálová recenz

července 04, 2015


Carter žije obyčejný život se svou mámou samoživitelkou. Mají mezi sebou skvělý vztah, ale do chvíle, než jim ho zpřetrhá nečekané odhalení. Carteřina máma není její máma, Carteřin pokoj není její pokoj a Carter není její jméno. Před třinácti lety byla Carter unesena od svých pravých rodičů od své sestry dvojčete. Nyní se vrací zpět ke své pravé rodině, na kterou si nevzpomíná a mezitím její matka, nebo alespoň ta žena, která se za její matku považovala, Lori, utíká spravedlnosti. Jaké to asi bude, začít úplně od znova? Seznámit se se svými pravými rodiči, se svou sestrou Taylor a bratrem Grantem? Rozhodně to nebude jednoduché.

Na seriál Finding Carter jsem narazila před rokem během prázdnin. Hodně si mne získal námětem a poté i trailerem. Carter jsem z počátku litovala, opravdu to měla složité, vždyť právě zjistila, že její máma není její pravá máma, a že má ve skutečnosti dva sourozence, dvojče a mladšího bratra. Hned, co se dostává Carter do nové rodiny, si nejvíce začíná rozumět právě s Grantem, se svým mladším bratrem. I on je takový vyvrhel jako ona. Neplánované dítě. Takže mezi sebou mají skvělý vztah. Záviděla jsem jim ho. Jenže Carter se stále necítí v novém domově jako doma, a neustále vyhledává skuliny, kdy by mohla být s Lori, svoji únoskyní, se svoji nevlastní matkou. Byla nepříjemná, dostávala se do špatné party a zapletla se s Crashem. Crashe jsem moc v lásce neměla, byl to takový bad boy, který se špatně choval, a rozhodně byste si ho nepředstavovali jako materiál pro svou dceru. Proto z něho Carteřina matka, pravá matka, šílela. Je policistka, dokáže zavřít do vězení různé parchanty za své činy, tak jak to, že nedokáže své nezbedné dceři zabránit, aby randila s tímto klukem? Celá rodina má svá tajemství, které nikdy neřekli nahlas, ale od chvíle, co se objevila Carter je to jako na horské dráze. Rodina se rozpadá a za vším tím vlastně stojí Lori. Lori jsem teda vážně neměla ráda. Co si jako myslela? Že je normální unést dítě? Že ho jeho matka nebude hledat, zvláště, když je policistka? Ne, nechápu jí.

Seriál Finding Carter je naprosto úžasným příkladem toho, co dokáže jedno velké tajemství provést celé rodině. Po první sérii, která skončila opravdu neuvěřitelně, nebudu nic říkat, možná se někdo z vás bude chtít na seriál dívat, jsem se velmi těšila na druhou. Vůbec, byla jsem šíleně ráda, že se dočkáme druhé série. Je zázrak, když MTV obnoví nějaký seriál, nepočítám Teen Wolf, ten je jasný snad všem, ale obnovit novinku? Zajímavé. Bohužel druhá série běžela během školy, takže jsem se k ní nedostala, ale teď, když jsou ty prázdniny, jsem ji dokoukala, a můj názor? No ty bláho! Bude další série?! Musí být! Ten konec, ten to rozsekal. Naprostá bomba. I když nějaké díly byly méně záživnější, ten konec mě naprosto odrovnal, a já si jen říkala, prosím, prosím, ať je další série. A je! V říjnu se dočkáme třetí seriál. Aleluja. Já jsem nadšená, a už teď se nemůžu dočkat, jak to bude pokračovat, a kdy se rodina dočká svého klidného konce.

Hodnocení:

Originální název: Finding Carter
Režie: Scott Speer
Žánr: Drama
Délka jednoho dílu: 42 minut
Hrají: Kathryn Prescott, Milena Govich, Cynthia Watros, Ed Ackerman, Rachel Marie Burgess  a další.
O seriálu: "Finding Carter" je rodinné drama o dívce Carter, jejíž idylický život skončí po policejním zátahu na školní párty. Zjistí totiž, že žena, kterou považovala za svou biologickou matku, ji unesla jako batole. Carter je přinucena žít s novými rodiči, sestrou dvojčetem a přejít na novou školu. Avšak zařekne se, že svou jedinou matku, kterou kdy poznala, najde dřív, než bude pozdě. (ČSFD)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Neznám, ale ráda poznám! Super recenze! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář, dej pak mi vědět, jak se tobě seriál líbí...:)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide