Nejnovější výtvor | The Girl on Fire

července 22, 2015


Ahoj!
Hlásím se vám s další článkem do rubriky Má tvorba. Tentokrát se jedná o můj nejnovější výtvor. Už je to dlouho, co jsem si tento obrázek chtěla nakreslit, asi tak rok. Už ani nevím, jak jsem ho objevila, ale musela jsem si ho prostě nakreslit. A o co se tedy jedná? Více v celém článku. :-)


Tak, co? Poznáváte ji? Ano, je to naše známá, dívka v plamenech, Katniss Everdeen! Jen je bez obličeje, ten nemá. Jedná se o moment v druhém dílu, Vražedná pomsta, kde Katniss byla předváděna ve svatebních šatech, které pak vzplály, a staly se z nich šaty reprodrozda. Jeden z nejlepší výtvorů návrháře Cinny. Jelikož jak v knize, tak i ve filmu, ten moment mám hrozně ráda, chtěla jsem si ho zvěčnit, a myslím, že se mi to i povedlo :-)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Taky mám ten moment ráda :)) Moc se ti to povedlo, asi's mě navnadila, abych hupsla zpět ke kreslení a dokončila toho Bezzubku :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju..:D A ty si mě zase udělala pěkně zvědavou na Bezzubku, takže se musíš vrátit ke kreslení a dokončit ho..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide