Moje pokusy o malování a vitráž

července 10, 2015


Já se nikdy nenudím, a hned po necelém týdnu tu pro vás mám něco dalšího z mé tvorby. Tentokrát jsem se rozhodla vám představit, jak tomu říkám, své pokusy o malování. Miluju malování více než kreslení, vždycky mi to šlo dobře se štětcem a vodovkami, než s uhlem či tužkou. Kromě mého malování jsem tento článek ještě doplnila o vitráž. Jo, během třeťáku, jsem měla tu čest si vyzkoušet si, jaké to je pracovat se sklem, a řeknu vám, vůbec ne jednoduché, tolikrát jsem se pořezala, že už ani nevím přesné číslo. :-)

Můj první "obraz", se kterým se tu pochlubím, je můj pokus o namalování obálky knihy Poslední dopis od tvé lásky. Knihu Poslední dopis od tvé lásky, kterou napsala Jojo Moyesová, mám doma již skoro tři roky a stále jsem se k ní ještě nedostala. Hrozně mě to mrzí, protože vím, že bude určitě skvělá, stejně jako kniha Než jsem tě poznala.

Největším mým problémem, když jsem malovala tuto obálku, byl ten strom. Jak si můžete všimnout, ten můj je úplně jiný než jaký je na obálce, a kdybychom hledali dál, tak bychom určitě objevily další rozdíly, třeba to slunce, pokud je to slunce. U mě vypadá jako když vychází, ale na knize je znázorněn jako západ. I tak jsem ale na sebe pyšná, hodně se mi libí, že to nemám přímo stejné, ale odlišné.

Kromě obálky knihy Poslední dopis od tvé lásky bych si ráda namalovala ještě další od této autorky třeba Než jsem tě poznala či Stříbrnou zátoku, ale nejen od této autorky, ale i mnoho dalších, ale bohužel na prostě během školy nemám čas, tak se pokusím alespoň nějaké namalovat přes prázdniny, a samozřejmě vám je nezapomenu ukázat. :-)

 

Pokračujeme dál, další je můj povedený výtvor do soutěže, kterou pořádalo nakladatelství Fragment asi před rokem, nebo možná někdy jindy, už si nevzpomínám. Vytvořila jsem pro tuto soutěž obrázek se všemi třemi symboly reprodrozda, které jsou na obálkách, jenže jsem byla trdlo. Jo, čtete správně.


Dřív než jsem začala ten obrázek vytvářet, jsem si zapomněla přečíst pravidla soutěže, a to se mi teda pěkně vymstilo. Na poslední chvíli jsem tedy vytvořila další obrázek, tentokrát již správný, který má něco společného s kraji. Mám velkou radost z toho, že jsem fotila svůj postup, jak jsem pracovala na obrázku. Vím, že jsem si svůj postup fotila, ale nečekala jsem, že budu mít fotky ještě v počítači.

Nakonec jsem přeci jen byla za svoji snahu odměněna. Nevyhrála jsem hlavní cenu, ale takovou maličkost. Lahev Hunger Games. I když jsem doufala v knihy, za lahvičku jsem měla také radost.

 

A jako poslední, taková třešnička na dortu, můj pokus o lodičku. Můj učitel na vitráž měl z mého nápadu opravdu radost, dokonce říkal, že mu to přijde takové... hravé. Škoda jen, že jsem to sklo nařezala špatně. Ale i tak si myslím, že se mi loďka povedla, ale domů jsem si ji nebrala. Třeba udělá radost někomu jinému než mě. :-)




You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide