Letem obálkovým světem #24

července 08, 2015


Tento projekt pochází z dílny Shax.
Projekt spočívá v tom, že vám ukážu knižní obálky, které mě zaujaly.


Iluminati | Goodreads

Na knihu Iluminati jsem narazila náhodou na Goodreads díky její krásné obálce. Hned na první pohled si mne získala svou barvou. I když modrá není má nejoblíbenější, na této obálce vypadá naprosto dokonale, a stejně tak ta květina. Miluji lekníny. Teda alespoň doufám, že to, co je na té obálce je leknín. Opravdu je krásný, a právě na této obálce vypadá naprosto úžasně.

Call Me Sasha | Goodreads

Na tuto knihu, Call Me Sasha, jsem také narazila náhodou. Na Goodreas o ni probíhá, nebo probíhala, soutěž, a já se do ni přihlásila. Svou obálkou mne kniha opravdu zaujala a celkem i svým námětem, takže uvažuji nad pořízením knihy a jejím přečtení, no, ještě uvidím.


Earth and Sky | Goodreads

Megan Crewe. Autorka knihy Tak padne náš svět. Tuto knihu už mám doma dost dlouho, ale stále jsem se k ní nedostala. To mi ale nezabránilo v tom, se poohlédnout po jejích dalších knihách, a tak jsem objevila knihu Earth and Sky. Hned mě zaujal název knihy a její zajímavá obálka. Fialoví je moje nejoblíbenější barva a od knihy Iluminati, se k ní přidává i modrá, takže okamžitě jsem do knihy Earth and Sky zamilovala, byla to láska na první pohled.

A Work In Progress | Goodreads

O knize A Work In Progress jsem se dozvěděla od blogerky Snow Fairy. V nějakém jejím článku se o knize zmiňovala, ale bohužel, už si nevzpomínám v jakém. Kniha si mne ale jinak získala svou obálkou, která je jednoduchá, a trošku mi připomíná moji oblíbenou skupinu 30 Seconds to Mars. Jejich symbolem je tak trochu trojúhelník a v něm obloha, takže se mi nedivte. Ale jinak, před nedávnem jsem se dozvěděla, že tuto knihu napsala nějaký známý youtuber. Copak se všichni youtubeři zbláznili, že musí psát knihy stejně jako Zoella? No nejspíš jo.

Adamant | Goodreads

Moje nejoblíbenější obálka v tomto článku. Na knihu Adamant jsem narazila díky její obálce. Jak už víte, fialová barva je moje neoblíbenější, a na této obálce je jí až až. Kvůli její obálce zvažuji koupi knihy, tak snad se mi to podaří, a brzy mi bude tato kniha zdobit knihovničku.

Love Fortunes And Other Disasters | Goodreads

Bože, tahle obálka je tak roztomilá a sladká, až bych se ze vší té sladkosti měla rozpustit. I když je mi to trošku nepříjemné, nechci se ještě rozpustit, nemůžu se zbavit pocitu, že je tato obálka nádherná. Trošku dětská, ale jinak opravdu krásná. Ale podle hodnocení, to asi nebude nelepší kniha, no kdo ví.

Everything Everything | Goodreads

Kniha Everything Everything je naprosto dokonalá. Říká se, že v jednoduchosti je krásna, a to rozhodně platí u této obálky. O knize vůbec nic nevím, anotaci jsem si ještě nečetla, takže ji mohu soudit zatím jen podle obálky, a ta vypadá naprosto úžasně. Ale přiznám se, že se této knihy bojím, protože hodnocení, které dostala od jedné blogerky, kterou sleduji na Goodreads, není moc příznivé, i když celkově má kniha opravdu dobré hodnocení.

The Conspiracy of Us | Goodreads

Stejně jako obálku knihy Adamant, miluji další obálku, a tou je  obálka knihy The Conspiracy of Us. Za to, že jsem se o této knize dozvěděla, šíleně moc vděčím Maggie a hlavně díky její recenzi. Právě díky Maggie jsem se knihu rozhodla si knihu pořídit, zatím jen jako e-knihu, ale jakmile vyjde jako paperback, nikdo mě nezastaví v tom, abych si nekoupila.

Queen of Tomorrow | Goodreads

Kniha Queen of Tomorrow je druhým dílem díle knihy Queen of Someday. Queen of Someday si mne získala svoji obálkou. Bílá a červená je moje nejoblíbenější kombinacea na té knize vypadá opravdu dobře, a když jsem viděla obálku druhé dílu, byla jsem docela překvapená. Na obálce prvního dílu byla výraznější bílá, ale tady je tomu naopak. Výraznější je tu červená, a stále to vypadá opravdu dobře, i když ta žena na té obálce, je mi čím dál více nesympatická, ale co, nic s tím nenadělám.

Lying Out Loud | Goodreads

A poslední, je obálka knihy LOL, neboli Lying Out Loud, od Kody Keplinger. Na to, že se jedná o tak trochu pokračování knihy The Duff, jediná stejná věc, je teda, že se to odehrává na stejné škole, ale jinak asi nic. To ale nemění nic na tom, že tato kniha má naprosto úžasnou obálku, mnohem lepší než obálka knihy The Duff. Mimo hezké obálky, má kniha i dobré hodnocení, takže jsem si ji pořídila, a velmi se těším, až se do ni někdy pustím.

You Might Also Like

13 komentářů

  1. me se líbí ta obálka knihy Adamant, přesně moje barvičky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se hodně líbí Adamant a Love Fortunes And Other Disasters. :)
    Reading With Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, obě jsou úžasné, ale u mě vítězí obálka knihy Adamant..:D

      Vymazat
  3. Nejvíc se mi líbí A Work In Progress, ale asi to číst nebudu. Já ty knihy od Youtuberů nějak nepotřebuju číst, i když možná některé z nich budou dobré. Vlastně ani nevím proč ... :D

    OdpovědětVymazat
  4. LOL má nádhernou obálku :33 A Earth and Sky mě zaujalo, díky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za komentář, obě knihy mají úžasné obálky, vůbec se ti nedivím, proč se ti líbí...:)

      Vymazat
  5. Samé nádherné obálky :) Nejvíce mi padla do oka Iluminati a The Conspiracy of Us :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obálka knihy The Conspiracy of Us je opravdu super...:D Těším se až se do knihy pustím, ale před ní, si ještě musím procvičit tu moji zpropadenou angličtinu, takže se nejprve pustím do něčeho jednoduššího a kratšího..:D

      Vymazat
  6. Tak doufám, že jak budeš mít přečtenou knížku "LOL", tak na ni napíšeš recenzi ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já vůbec budu doufat, že se k ní někdy dostanu...:D Projížděla jsem si knihy co mám na tabletu, a mám je snad na celý svůj život! Mimo to, mě štve ta moje angličtina. Myslela jsem si, že to půjde, ale zatím nic moc, tak se nejprve procvičuju u knihy Cruel Beauty a Never Never..:D

      Vymazat
    2. To půjde, já ti věřím :D To chce cvik. Já začínala na knížkách se stránkami tak.. 100 nebo 150 max :D a teď mám rozečtenou delší knížku a ta se čte taky hezky. jmenuje se "I heart New York", kdyby ti něco nešlo, tak po tomhle zjistíš, že je to fakt lážo plážo :D :)

      Vymazat
    3. Děkuji ti za důvěru...:D Peru se s Never Never, a teď, co mi dorazila kniha Cruel Beuty, jsem neodolala a nakoukla do ní, a byla jsem překvapená, jak jsem se rychle začetla..:D Asi jsem si předtím vybrala knihu, která je náročnější na angličtinu, protože u CB zatím žádný problém nemám, ale nebudu předbíhat, jsem teprve na začátku, takže s nějakým tím zádrhelem počítám. Jako třeba teď jím jsou recenzní výtisky..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide