Knižní přání #33

července 11, 2015


Projekt Knižní přání, je to něco jako On my Wishlist, jen je trošku poupravený. Pochází z dílny Nikki Finn. Spočívá v tom, že si otevřu svůj to-read list na GoodReads, k tomu stránku random.org a vylosuji si tři náhodná čísla - tedy čísla knih, která jsou přiřazena v listu na GoodReads, které bych si ráda přečetla. Ty tři knihy tady pak ukážu.
 
Jelikož je On my Wishlist každou sobotu, rozhodla jsem se, že Knižní přání bude také každou sobotu, ano,  pokusím se to dodržovat, tak uvidíme, jak mi to půjde, ale dopředu nic neslibuju. :-) 
 

 
Temná Raven | Goodreads

První díl plánované trilogie od autora bestsellerové série Gabrielova trilogie. Raven Woodová restauruje ve florentské galerii Uffizi renesanční umělecká díla. Její život navždy změní jedna nevinná cesta z večírku. Když se stane svědkem nesmyslného útoku na bezdomovce, útočníci se posléze obrátí i na ni a zatáhnou ji do úzké uličky. Raven už je napůl v bezvědomí, když útočníky vyruší kakofonie vrčení, po které následuje křik jich samotných. Raven naštěstí upadá do milosrdné temnoty, ale až poté, co zběžně zahlédne stín postavy, která jí šeptá: Cassita vulneratus. Když se Raven probere z bezvědomí, je nenávratně poznamenaná. Vrátí se do galerie Uffizi, ale nikdo ji nepoznává a co je ještě znepokojivější, zjišťuje, že v práci nebyla celý týden. Během jejího zmizení, které si sama nedokáže vysvětlit, došlo v galerii Uffizi k loupeži - zmizely Botticelliho ilustrace nevyčíslitelné hodnoty. Bezradná policie Raven označí za hlavního podezřelého a ta se zoufale snaží očistit své jméno. Vyhledá jednoho z nejbohatších obyvatel Florencie a těžko polapitelného muže, aby se pokusila odhalit pravdu o svém zmizení. Jejich setkání zavede Raven do temného podsvětí, jehož obyvatelé si střeží svá tajemství… (Goodreads)
 
Temná Raven, hmmm, zajímavý název. Od tohoto autora, Sylvaina Reynarda, jsem četla již jednu jeho knihu, Gabrielovo peklo, a přiznám se, že se mi i celkem líbilo, ale do teď jsem se nedostala k dalším dílům, a ona mu mezitím u nás vyjde v češtině další série. No, to jsem teda zvědavá, kdy se k ní dostanu. I tak, mne podle anotace kniha velmi zaujala, a doufám, že se ke knize brzy dostanu, a stejně tak ke zbylým dvě dílům ze série Gabrielova trilogie.
 
Red Queen | Goodreads
 
Chudobou zasaženi rudokrevní žijí pod nadvládou Stříbrných - elitních bojovníků s nadpřirozenými schopnostmi. Pro sedmnáctiletou chudou dívku Mare Barrow se ale asi nikdy nezmění to, že patří právě mezi ty rudokrevné. Mare pracuje v paláci Stříbných, v městě, které nenávidí. Rychle nicméně zjišťuje, že přesto, že jí v žilách koluje červená krev, ovládá smrtící sílu. Taková, která je pro Stříbrné hrozbou a která by mohla zničit jejich nadvládu. Moc ale představuje nebezpečnou hru. Kdo v tomto světě rozděleném krví vyhraje? (Kath)
 
O knize Red Queen jsem se dozvěděla na Goodreads. Hned si mne získala obálkou. Ze začátku jsem knihu soudila jen podle obálky, protože jsem anotaci ještě nečetla, a myslela jsem si o ni jen to dobré, a teď, co jsem si přečetla anotaci, jsem na knihu opravdu hodně zvědavá. Bohužel, jak již víte, moje angličtina není nejlepší, takže se trošku bojím pustit se do této knihy, které rozhodně bude mít tu náročnější angličtinu. Ale už se nemusím bát, protože kniha vyjde v češtině u nakladatelství CooBoo. Hrozně se na to těším, a také doufám, že nakladatelství ponechá originální obálku. Mimo to, se tato kniha dočká i filmového zpracování, už se nemůžu dočkat.
 
Literární spolek Laury Sněžné | Goodreads
 
Představte si, že se David Lynch rozhodne točit ve Finsku. A představte si Dostojevského Zločin a trest, v němž Soňa Marmeladová zastřelí Raskolnikova. Zní to absurdně? Román, který vám dokáže, že i Skandinávie má svůj magický realismus, zavádí čtenáře do městečka Zaječín, kde se dějí divné věci nejen s lidmi, ale i s knihami. Všechno začíná, když se mladá učitelka literatury Ella Milanová vrátí do svého rodiště a objeví zvláštní "zmutovaný" knižní svazek. V touze poznat, proč se v knihách přeskupují nejen písmena, ale i události, vydá se do místní knihovny… a narazí na uzavřené společenství literátů, založené oslavovanou Laurou Sněžnou, na pravidla podivné Hry a také na nadpřirozené úkazy. Podaří se jí odhalit, co se ve skutečnosti stalo s desátým členem spolku, a rozplést pavučinu fikce, která jako sníh halí všechno dění v městečku Zaječín? (Goodreads)

A poslední knihou pro dnešek, je kniha Literární spolek Laury Sněžné. O této knize jsem se dozvěděla díky její obálce, které mě hned očarovala. K tomu má kniha v názvu sníh, takže pro tyto pařáky je jako dělaná. Nejen obálka je zajímavá, ale i anotace, taková tajemná. Mám obrovskou radost z toho, že jsem knihu získala, velmi se na ni těším, a vím, že mne určitě nezklame.


You Might Also Like

2 komentářů

  1. Red queen som včera dočítala, tá kniha je geniálna! Rozhodne musíš čítať :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem tvoje statusy, a rozhodně jsi mne ještě víc na knihu nalákala..:D Těším se tvoji recenzi, já si zatím počkám na český překlad. Doufám, že to nebude trvat dlouho, protože ohledně této knihy jsem vážně netrpělivá..:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide