Knižní chvilky #3

července 07, 2015


Po delší době tu pro vás mám další Knižní chvilky. Tentokrát jsem jen pár knih, z nichž jedna je recenzní výtisk. Doháním resty a ono to nakonec dopadne tak, že ten e-shop, se kterým jsem spolupracovala skončí. Mrzí mě to, ale nic s tím nenadělám. Ale jinak, umírám vedrem a už jen z té představy, že musím jít někam do města mi do zpěvu není. Takže jsem radši zalezlá na svém balkoně, kde si čtu. A co vy? Taky už vás ty vedra štvou? Mě teda neskonale!


Tak jak vidíte, čtu co se dá, abych dohnala recenzní výtisky, a jedním z jich je e-kniha Rudá jako krev. Bože, tuhle e-knihu jsem si na recenzi vyžádala už před takovou dobou, ale kvůli škole jsem se prostě k ní ne a ne dokopat. Když jsem se ale nedávno do knihy pustila, byla jsem vážně překvapená, opravdu se mi tato kniha líbila, a rozhodě se podívám po dalších dílech. V brzkých dnech se můžete těšit na recenzi. 


A ještě jednu knihu jsem nedávno dočtla, a tou je kniha Jeho královna. Tuto knihu jsem vyhrála na facebookové stránce autorky, kde o ní probíhala soutěž. Vážně si mě kniha získala anotaci, takže jsem bojovala, abych ji vyhrála. Když se tak stalo, byla jsem nadšená, a zanedlouho poté, co mi přišla, jsem si udělala čas na její přečtení. Musím přiznat, že mi to ze začátku nepřišlo zas tak skvělé, to spíše až od druhé poloviny. Stejně jako u knihy Rudá jako krev, hodně se mi po dočtení kniha líbila, a brzy se můžete těšit na recenzi.

Mimochodem, to kafe vedle knihy, pro mne připravil můj milovaný bratr. Ale poté, co jsem se toho kafe napila, jsem ho chtěla zabít. Jedině on mi do toho kafe dá deset cukrů, blázen. Už si od něj nikdy nenechám dělat kafe.


A na závěr, Dylan ♥. Kdo nemiluje Dylana, není můj kamarád. 

Jen žertuji. Před týdnem začal Teen Wolf, a samozřejmě, já pošuk ho hned musela vidět. Musím přiznat, že zatím to vypadá vážně dobře, je to šíleně zamotaný, a většinu z toho zatím nerozumím, ale pořád se těším na další a další díly, kdy se snad dozvím, o co tam jde. To mi ještě připomíná, že ještě neúplně oficiálně, ale je to jisté, se Teen Wolf vrátí za rok se šestou sérii, yes! Už teď se nemůžu dočkat.

No a to je dnes úplně všechno. Vím, že toho není moc, ale vážně mi ty vedra dávají zabrat, takže spíš jen ležím na balkoně a čtu si, ale příště toho bude víc, to slibuji. :-)

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Oh Dylan <3 taky jsem začala sledovat novou řadu a jsem z toho všeho unešená i mimo zároveň :D A děkuji za novinku, sice neoficiální, ale děkuji :D jsem ráda že to snad bude pokračovat! :3 Ten seriál jsem si oblíbila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dylan je láska mýho života..:D Z té páté řady jsem také trošku mimo, ale zatím je to na začátku, tak uvidíme. A mimo toho, že bude šestá série, jsem někde četla, že v šestý sérii také budou ti "doktoři"...:D Prý jsou to jediní padouši, co budou i v další sérii, tak jsem na to teda zvědavá...:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide