Kindletime #26

července 23, 2015


Autorkou toho projektu je Teresinha,
Úkolem tohoto projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.


První dvě e-knihy, jste měli již možnost vidět v mém seznamu e-knih, které se chystám přečíst během Čtečkatonu, ale tady se ohledně nich trošku rozepíšu.
 
Starshow od Stefanie Geryk byla jasná volba už od chvíle, co ji autorka trošku vychvalovala na svém blogu, a šíleně, čtěte úplně šíleně, mě na ni nalákala. Nečtu moc knih od českých autorů a občas se podívám i po knihách českých bloggerů, a právě tak jsem narazila na Starshow a taky na Nerozhodnou, další Stefaninu knihu. Obě dvě si chci moc přečíst, a teď, kdy se mi do rukou dostal tento poklad, Starshow, jsem nesmírně nadšená! Ta obálka je dokonalá, hodně se mi líbí a škoda, že kniha vychází jen jako e-kniha. Líbilo by si mi mít tuto knihu ve své knihovničce. Včera jsem dokonce knihu začala číst a naprosto mě uhranula, nemůžu se od ní odtrnout. Jsem zvědavá jak to teda dopadne, i když mám svou teorii, a také jsem zvědavá na další knihy od Stefanie.
 
Knihu Zom-B jsem si vyžádala na recenzi od portálu eReading.cz, abych konečně překonala svoji nechuť ohledně zombíků, a právě kniha Zom-B od známého autora, který má na kontě tolik knih o zombíkách byla moje první volba. Hned mě zaujala obálka, to rozhodně, a pak také anotace, útoky zombíků na Youtube, pěkný. Když jsem zmínila svému bratrovi, že mám e-knihu o zombíkách naprosto šílel. Okamžitě mi ji chtěl zabavit, ale má smůlu, já se snadno nevzdávám. Sleduju dokonce seriál iZombie, ale přiznejme si, to vůbec není tak hrozný jako Walking Dead. Na to ještě odvahu koukat nemám, ale třeba se to změní po přečtení Zom-B.
 
A poslední je e-kniha The Queen. Měla jsem v plánu vám tu ukázat knihu Girl Online, kterou jsem vám již ukazovala v mém čtecím plánu na Čtečkaton, ale bohužel mi kniha stále ještě nebyla poslána. Takže vám tu ukazuji The Queen. Začínala jsem se pouštět do novelky The Prince, která je ještě před Selekcí, ale pak jsem si všimla na Goodreads, že je ještě před ní další, menší novelka, a tou je The Queen, který je o Maxonově mámě, královně Amberly. Takže změna plánu, nejdřív se pustím do The Queen. Je to krátký, tak mi držte palce.
 

You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide