Kindletime #25

července 17, 2015


Autorkou toho projektu je Teresinha,
Úkolem tohoto projektu je jednou za čas napsat, jaké knihy vám přibyly do čtečky.

 
Tak se podíváme, co je u mě zase nového.
 
Již před delší dobou jsem na Goodreads narazila na knihu Hourglass. Hned si mne získala svou obálkou. Na první pohled to není jasné, ale ona stojí na stěně a hlava jí míří k podlaze! Nejen ale obálka je na této knize úžasná. Podle hodnocení ostatní blogerů, které sleduji, je i obsahově kniha super, takže tato kniha byla prostě jasná. Musela jsem ji mít, i za cenu toho, že se k ní možná nikdy nedostanu, tolik knih, co mám... Nemám šanci to přečíst do konce svého života.
 
Další, takovou starší novinkou, je kniha Gilded Ashes. Tato kniha má pouze asi 100 stránek a je to, jako její starší sourozenec - kniha Cruel Beauty, re-telling známé pohádky. Cruel Beauty byla na motivy pohádky Krásky a zvířete, a Gilded Ashes je zase na motivy pohádky o Popelce. Cruel Beauty se mi čte opravdu dobře, takže jsem se rozhodla jít do její další knihy. Škoda, že Gilded Ashes vyšlo jen jako e-kniha. Opravdu by se mi líbilo, kdyby mi kniha stála v paperpackovém vydání v knihovničce, hned vedle Cruel Beauty.

A ještě nekončím s autorkou knih Gilded Ashes a Cruel Beauty, Rosamund Hodge. Autorce totiž nedávno vyšla další kniha Crimson Bound, opět re-telling známé pohádky, kterou je Červená Karkulka. Bože, jak já tuhle autorku miluju. Pohádky a různé re-tellingy, které si mne získaly díky sérii Měsíční kroniky, jenž jsou také na motivy pohádek, to si nechám líbit. Jak jsem již zmiňovala, Cruel Beauty se mi čte opravdu dobře, jsem sice na začátku, takže nebudu předbíhat, ale další kniha od této autorky? Už teď je to moje guitly-pleasure a naprostá povinnost.
 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Jak tak koukám, že jsi zapálená do čtení anglických knížek, tak přemýšlím, že bych se kouknula jestli nebudou mít ve Vídni taky nějaké zajímavé knížky (v angličtině, němčinu ne XD). Doma mám jenom jednu anglickou a ta se mi čte moc dobře a kdybych sehnala další knížky od té spisovatelky, byla bych jen ráda ^^

    Jinak ti přeji hodně štěstí v ENG čtení :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem přímo hrozná!..:D I když jsem teď jen začátečnice ve čtení v angličtině, věřím, že se mi jednou povede přečíst delší knihu. K tomu mám angličtinu ráda, a ty čtyři knihy v angličtině co mám, které se nedočkají českého překladu, jsou velká motivace. Doufám, že se do nich jednou pustím. Zatím zkouším Cruel Beauty a taky se mi to čte dobře, tak snad i Gilded Ashes a Crimson Bound budou stejně super. Děkuji ti, budu potřebovat hodně štěstí, aby se mi jednou povedlo jednu delší knihu přečíst, celou v angličtině...:D

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide