Hudba mého srdce #9

července 20, 2015


Po týdnu vás zase zdravím a přeji vám hezké pondělí. Je až neuvěřitelné, jak rychle to utíká, zanedlouho už bude srpen, už jen jeden měsíc prázdnin. Radši na to ještě nechci myslet. Pro zatím tu pro vás mám další Hudbu mého srdce, a ní tedy písničky, které jsem za poslouchala za poslední týden. :-)

Za poslední týden jsem poslouchala aktivně hlavně dvě písničky. Spíše jsem sledovala seriály a dočítala knihy, které nutně potřebuji přečíst. Ale spíše jsem věnovala veškerý svůj čas seriálům - dokoukala jsem Kobru 11, zhlédla epizody, které právě vyšly u mých rozkoukaných seriálů a začala sledovat seriál Tajemství kruhu. A právě tyto dvě písničky, které vám tu představím, jsem slyšela v Kobře 11.

This is War. Jedna starší hitovka od mé oblíbené skupiny, která mě nikdy neomrzí, 30 Seconds to Mars. Je tolik skvělých písniček, co skupina 30STM má, že je nestíhám poslouchat všechny, takže jsem do jednoho dílu Kobry 11 o písničce neslyšela. Jak bylo hned jasné, miluju skupinu 30STM, takže jsem si od nich okamžitě písničku This is War oblíbila a nedokážu ji dostat z hlavy.


Píseň This is War není jediná, kterou nemůžu dostat z hlavy. I následující píseň jsem zaslechla v Kobře 11. Zmiňovala jsem se několikrát, že naprosto miluju Toma Becka, který hraje v seriálu Kobře 11 Bena. A Tom je nejen herec, ale také hudební talent. Již před tím jsem slyšela pár jeho písniček, a jsou opravdu dobré, ale tato píseň, This Time, kterou zazpíval v jednom dílu, mě chytila za srdce a nepustila. Naprosto úžasná písnička, kterou teď neustále poslouchám dokola a dokola.


You Might Also Like

0 komentářů

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide