Hudba mého srdce #8

července 13, 2015

  
Tak vás po týdnu vítám u dalšího článku Hudba mého srdce. Jak jsem vám minulý týden slíbila, mám tu druhou část toho, co jsem poslouchala už ani nevím kdy. Nevím jestli někdo z vás uhodl, co pro vás tento týden chystám. No nebudu vás napínat, dnes tu pro vás mám hlavně covery písniček. :-)

Tak asi bych začala tím, že jsem neodolala, ta moje zvědavost, a koukala jsem se na videa z TheVoice. Musím přiznat, že některých jsem nadšená vůbec nebyla, ale z jinačích, jsem přímo skákala nadšením. Prvním z takových těch mých top je písnička Loca, Tato píseň pochází z tvorby Shakiry, a jedna účastnice, Monique Abbadie, si ji vybrala jako píseň, kterou zazpívá před porotou.  Miluju Shakiru, její písničky jsou úžasné a opravdu složité, a Monique šíleně obdivuji, za to, že tuto píseň zazpívala! Nejlepší audition všech dob! Naprosto mě to odrovnalo. Určitě si toto video pusťte, nebudete toho litovat.


Pamatujete si z minula na Christinu, která nazpívala píseň Just A Dream se Samem Tsui? Před rokem se zúčastnila TheVoice a naprosto tam to odrovnala. Nejen porotu, ale i publikum. Christina je naprosto úžasná zpěvačka, a její výběr písně - Wrecking Ball - vůbec neodsuzuji. Miley  Cyrus napsala skvělou písničku, opravdu skvělou, a její video k je trošku ulítlé, ale viděli ho snad všichni, takže tak. Christina dokázala, že Miley opravdu napsala úžasnou píseň, když si ji vybrala pro své audition před porotou.


Ne ještě nekončím s TheVoice a ani s Christinou. Christina se ve TheVoice dostala až do finále, bohužel ale nevyhrála, ale u mě vyhrála už dávno. Než se ale do toho finále dostala, zazpívala ještě několik písní, z niž písní, která mě naprosto odrovnala, je píseň Dark Horse. Já mám ráda Katy Perry, ale tuto její píseň teda nemusím. Ale v podání Christiny, wow, úžasný. Ani Adam, její kouč, neví, jak skvělá je.


Stejně jako Christinu, tak i Tiffany znám již delší dobu. Nějak se ke mě dostala přes píseň Secrets od OneRepublic. Já originální písničku od OneRepublic mám moc ráda, ale tento cover, opravdu skvělý, nedám na něj dopustit a stejně tak, na ostatní písně od této zpěvačky.


Znáte Kurta? Ne? Já do nedávna taky ne. Kurt je snad všechno, ale hlavně je to producent cover  písniček. Zveřejňuje na svém youtube kanálu a právě tak jsem objevila všechny tyto písničky - Bad Blood, I Really Like You a Say Something.

Originální písnička Bad Blood od Taylor Swift je opravdu super. Už jsem vám ji zde představovala a vychvalovala si ji. Zvědavost nezná meze, takže když jsem u Kurta objevila její cover, pustila jsem si ho, a nemůžu jinak, než přiznat, že se jim opravdu povedl. Jak ta holka, tak i ten kluk, mají opravdu super hlas, a pořád nemůžu ten hlas toho kluka vytěsnit z hlavy. Neustále dokola mi tu písničku zpívá, a vůbec to není špatné.


Písničku I Really Like You jsem objevila náhodou. Zapnula jsem si televizi, dala jí na Óčko, a ona tam právě hrála. Tedy originální od Carly Rae Jepsen. Jak jsem se už někde zmiňovala, chtěla jsem se povídat po dalších písničkách z tvorby skupiny Against The Current, a právě tak jsem objevila, že společně s Maxem nazpívali cover této písně. Já ten originál slyšela, ale nezískalo si mě to tolik, jako tento cover.


A poslední písničkou je píseň Say Something. Originál je od A Great Big World a Christiny Aguilery. Já ten originál mám ráda, ale když jsem narazila na cover od Maxe a Victorii, jako by ten originál neexistoval. Tento cover mi přišel mnohem lepší než originál. Maxe jsem slyšela zpívat již v písni I Really Like You, kde si mne získal, a Victorii znám spíše jako herečku, ale jako zpěvečka také není špatná, rozhodně se mrknu po jejích dalších písničkách.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Krásné písničky. :)
    Z Say Something mi je vždy trošku smutno, ale to mě skoro u všeho. :/ :D Zvlášť tenhle videoklip... A souhlasím, taky se mi líbí mnohem víc než originál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za komentář..:) Taky si myslím, že Say Something je trošku smutná písnička, ale skvěle se hodí k filmu If I Stay (Zůstaň se mnou). :)

      Vymazat

Narozeniny blogu


Knižní blogeři

Knižní blogeři

2017 Reading Challenge




2017 Reading Challenge



Nessa has
read 0 books toward
her goal of
70 books.


hide